Написать в Viber
Написать в Telegram

Гідропідсилювач керма (ГУР) КамАЗ 5320

(1 отзыв клиента)

Прийом гідравліки

Для поповнення нашого обмінного фонду на постійній основі ми викуповуємо у фермерів їхні неробочі запчастини. Ви можете повернути частину витрачених на гідравліку коштів, відправивши нам неробочі елементи. Приймаємо: гідроциліндри, НШ, ГУРи, насоси, гідромотори та ТНВД.

8 790

В наявності на постійній основі ГУР КамАЗ 5320 (звичайний), ГУР КамАЗ 4310 (євро посилений).

Також ми пропонуємо ремонт вашого гідропідсилювача, вартість капремонту ГУР КамАЗ 5320 – 5300, а ГУР КамАЗ 4310 – 6300грн.

ГУР 5320-3400020 призначений для зниження зусиль, необхідних для застосування до обертання рульового колеса при поворотах передніх коліс, для пом’якшення ударів та підвищення контролю повороту керма, що підвищує безпеку пересування водія.

Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) — автомобільна гідравлічна система, частина кермового механізму, призначена для полегшення управління напрямком руху автомобіля при збереженні необхідного «зворотного зв’язку» і забезпеченні стійкості і однозначності траекторії, що задається.

Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові підсилювача кермо продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає «важчим»). Вперше був застосований у 1950 р. на кар’єрному самоскиді МАЗ-525 . Перший радянський легковий автомобіль оснащений ГУР – автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).

Гур вимагає негайної заміни, якщо є хоча б одна з цих ознак:
• тугі рухи керма
• сильний люфт
• стукіт у рульовому управлінні
• биття рульового колеса
• шум або підтікання в системі

ГУР Камаз або гідропідсилювач керма складається з різних елементів, кожен з яких виконує свої функції:

Електроблок – регулює роботу гідропідсилювача на електронному рівні.

Робоча рідина – виконує роль передавача тиску на гідроциліндр від насоса, а також змащує елементи, зокрема пари тертя.

З’єднувальні шланги – служать для того, щоб з’єднати воєдино насос, гідроциліндр, а також розподільник між собою.

Гідроциліндр складається з штка, а так само хромованого поршня. Тиск, що створює рідину, перетворюється на енергію, яка штовхає поршень.

Розподільник – розподіляє рідину по всій гідросистемі, по всіх її порожнинах.

Насос ГУР Камаз – качає рідину та циркулює її по всій гідросистемі. Так зване серце гідросистеми.

Потрібно пам’ятати, що перевіряти і регулювати ГУР Камаз можна лише за однієї умови — коли двигун вимкнений, а так само коли вимкнена і рульова тяга (подовжня).

Перевірка та регулювання ГУР Камаз:

Рульове колесо – потрібно виміряти зусилля на рульовому колесі

Колеса – потрібно перевірити який тиск повітря створює в колесі, а таке яке у коліс балансування, так само потрібно перевірити чи є мастило в системі рульового управління.

Олія – ​​потрібно відкрити резервуар насоса, де знаходиться масло, і подивитися наявність повітря, в системі його бути не повинно, так само масло не повинно текти і витікати, потрібно усунути всі витоку масла, подивитися масло на наявність забруднення механічними частинками, і подивитися осад, як на фільтрі насоса, так і на самому бочці його не повинно бути.

Рульові тяги – переглянути підшипники на колісних маточях, так само переглянути всі кермові тяги, подивитися як працюють амортизатори.

Якщо ви стежитимете за системою гідропідсилювача керма, проводити їй ТО, експлуатувати її в нормальних умовах, то пристрій ГУР Камаз може дуже довго і надійно працювати.

Характеристика ГУР на КамАЗ 5320

 Навантаження на керовану вісь           кг           5500
 Кут повороту валу сошки          Нм           4000
 Налаштування клапана обмеження тиску         МПа            8-9
 Вага деталі          кг            47
 Проруська здатність розподільника          куб. дм/хв            15

 

 

1 – колесо рульове, 2 – рульова колонка, 3 – кардан, 4 – пружина центруюча, 5 – плунжер, 6 – завзятий підшипник, 7 – золотник, 8 – клапан, 9 – запобіжний клапан, 10 – тяга поздовжня, 11 – картер, 12 – гвинт, 13 – гайка кулькова, 14 – магнітна пробка, 15 – тяга поздовжня, 16 – сошка, 17 – поршень-рейка, 18 – задня порожнина гуру, 19 – вал сошки, 20 – клапан перепускний, 21 – насос гуру, 22 – лінія нагнітання, 23 – передня порожнина гуру, 24 – редуктор кутовий, 25 – лінія зливу, 26 – бачок насоса, 27 – фільтр заливальний, 28 – пружина запобіжного клапана фільтра гідросистеми, 29 – фільтр, 31 – пруж – Запобіжний клапан насоса, 32 – клапан перепускний, 33 – поперечна тяга, I – рух прямо або нейтральне положення; II – поворот наліво; III – поворот праворуч.

Артикул: 004 Категория:
Вес 47 kg

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Леонид Архипов

    В подарок дали сошку, все супер

    Леонид Архипов

    • admin

      Спасибо за Ваш заказ!

      admin