Написать в Viber
Написать в Telegram
, ,

Ремонт гідропідсилювача керма ГУР ЗІЛ-130: причини поломки, профілактика

(1 отзыв клиента)

5 300

Складання та розбирання ГУР ЗІЛ 130 – причини поломки, профілактика, ремонт, пристрій та способи усунення проблем та несправностей. Технічне обслуговування ТО ГУР ЗІЛ-130 .

Настійно рекомендуємо вам по можливості не робити ремонт ГУР ЗІЛ 130 самостійно, а надати цю справу нашим фахівцям, просто набравши за номером (098) 566-43-77 . Так само ви можете купити ГУР ЗІЛ-130, новий.

Схема влаштування роботи насоса гідропідсилювача керма ГУР ЗІЛ-130

ремонт гур зил 130

Профілактика гідропідсилювача керма ЗІЛ130 складається з регулярних дій, які необхідно проводити за певних умов експлуатації:

  • Заміна масла та чищення насоса . Насос та бак зберігання олії розташовуються на моторній частині. При заміні або доливці масла колеса транспорту встановлюються прямо, а масло наливають виключно на холостому ході. Кришку та доступні частини продуваються від бруду та промиваються знежирювачем. Терміни заміни та промивання вказуються в карті зміни олії.
  • Перевірка з’єднань та герметичність шлангів та насосів . У разі потреби регулювання щільності з’єднань проводиться з усуненням несправностей. Проводиться перевірка доступних з’єднань регулярно перед початком експлуатації транспорту.
  • Натяг ременів . Під час перевірки оцінюється рівень натягу та прогину ременя на шківах біля насоса та вентилятора. Регулювання здійснюється шляхом переміщення насоса. Термін обов’язкової перевірки вимірюється мотогодинами (при регулярному ТО).

Причини поломки та способи усунення несправностей ГУР ЗІЛ-130

Існує великий перелік частих поломок гідропідсилювача, які образно поділяють на кілька пунктів на кшталт несправності:

  1. Нестабільна чи надмірно слабка робота. Посилення ГУР ЗІЛ 130 відбувається нерівномірно. Несправності кермового керування ЗІЛ-130. Причини поломки та способи їх усунення наведені нижче:

  • Відчутно ослабле натяг ременя насоса . Усувається натягом ременя до обумовленого становища.
  • У системі з’явилося повітря . Спочатку видалити повітря із системи, перевірити натяжку ременя, цілісність трубок та герметичність з’єднань. Затягнути болти кріплень колектора, долити або повністю змінити олію.
  • Недостатня кількість масла в баку насоса . Перевіряється рівень олії, необхідну кількість додається після усунення забруднень із кришки.
  • Надмірне натягування ланцюга (Зубчасте зачеплення в кермовому механізмі) . Регулюється кермовий механізм до нормалізації натягу ланцюга гвинтом.
  • Перевищений витік олії, через те, що вже зносилися ущільнювачі . Потрібна зміна гумок, ущільнень та о-кілець, розбирання всього механізму.
  • Зависання клапана насоса (Можливо при різних забрудненнях) . Розбирається насос, після усунення забруднення проводиться зворотне складання.
  • Ослаблене натягування гайки завзятого підшипника . Розбирається рульова частина, перевіряється затягування.
  • Несправність у самому насосі ЗІЛ 130 . Потрібна перевірка насоса та у разі несправності ремонт насоса або його заміна.
  1. Повна відсутність посилення при різній частоті обертання коленвала ЗІЛ 130. Причин може бути дві:

  • Зависання клапана насоса . Розбирається насос, після усунення забруднення проводиться зворотне складання.
  • Відвернувся насос клапана запобіжника . Необхідно розібрати насос, загорнути це сідло на стандартне положення.
  1. Помітно збільшився рівень шуму насоса під час роботи.

  • Недостатній рівень олії в баку . Доливається олія.
  • Недостатній натяг ременя на приводі насоса . Натягуються ремені.
  • Засмічення або несправність фільтра . Фільтр промивається або замінюється на новий.
  • У систему потрапило повітря . Спочатку видалити повітря із системи, перевірити натяжку ременя, цілісність трубок та герметичність з’єднань. Затягнути болти кріплень колектора, долити або повністю змінити олію.
  • З’явився заворот чи розрив прокладки нижнього піддону . Змінити прокладку.
  • Прогин колектора . Вирівнювання неплощинності.
  1. Чутно стукіт рульової частини ЗІЛ 130.

  2. Найчастіша причина це збільшення зазору ланцюга кермового механізму в зубчастому зачепленні . Регулюється кермовий механізм до нормалізації натягу ланцюга гвинтом.

Розбирання кермового механізму в ЗІЛ-130

Завжди потрібно пам’ятати, що самостійне розбирання кермового механізму – це погана ідея. Розбирається ГУР виключно за крайньої потреби або під час ТО (технічного обслуговування). Роботи проводяться виключно сертифікованими фахівцями. Для розбирання потрібно зняти гідропідсилювач з автомобіля, далі слідувати інструкції

Попередні дії при розбиранні кермового механізму

  • Зняти з механізму сошку, не збиваючи молотком, або як-небудь предметом, т.к. це може зламати та вивести з ладу деякі деталі. Робити за допомогою наймача.
  • Злити масло, за допомогою відвороту пробки та магніту. Щоб злити масло повністю, вам потрібно провертати рульове колесо 2-4 разів від однієї наполегливої ​​точки до іншої.
  • Злити залишки олії, від’єднавши шланги.
  • Потрібно відвернути гайку клина і вибити клин, після цього вийняти шплінт і від’єднати кардан (карданний вал).
  • Від’єднувати з картера механізму (кермового) 5ть болтів, які його утримують на рамі.
  • Дуже ретельно та уважно прочистити та помити зовнішню поверхню всього кермового механізму.
  • Позбавити кермовий механізм залишків масляної рідини, для цього потрібно клапан на кермовому механізмі опустити вниз (разом з механізмом), провернути гвинт два або три рази, від однієї крайньої точки до іншої крайньої точки.

Власне сам порядок розбирання кермового механізму ЗІЛ-130

  • Бічна кришка знімається разом із сошкою та її валом, для цього потрібно відвернути 7 болтів. Коли вийматимете вал сошки, після цього, його кінець (шліцевий) потрібно зачистити, але бути максимально обережним, так як часто трапляється, що при таких маніпуляціях ушкоджуються кільця ущільнювачів і сальники.
  • Далі знімається верхня кришка, знімається вона легше, тому що там лише чотири болти. Коли зніміть верхню кришку, не забувайте про застереження написані в пункті вище.
  • Після верхньої кришки необхідно зняти корпус клапана керування, відвернувши шість болтів, зняти його потрібно разом з гвинтом, рейкою-поршнем і проміжною кришкою.
    Знімається нижня кришка, що сидить на шести болтах.
  • Виконати перевірку натягу гайки на завзятих підшипниках. Коли провертаєте корпус клапана щодо гвинта, то повинен дотримуватися моменту в межах 0,6-0,85 Нм це 6-8,5 кгссм. Якщо не дотримано попереднього пункту, оскільки підшипники пошкоджені, то потрібно зробити їх заміну. Щоб регулювати затяжку на гайці, потрібно до цього віджати буртик на гайці, який знаходиться у втисненому положенні в канаві гвинта. Щоб застерегти різьблення у гвинта від поломки та пошкоджень, потрібно відвернути гайку, а паз гвинта почистити, а також зачистити різьблення на самій гайці. Між самим підшипником і гайкою повинна бути встановлена ​​конічна пружина (дискова), встановлюється вона увігнутою стороною до підшипника. Буртик гайки повинен бути втиснутий у паз гвинта, без розривів, це перевіряється після закінчення регулювання затягування. Якщо ви використовуєте борідок, то майте на увазі, що він повинен бути без гострих кутів, а саме закруглений.
  • Виконати перевірку рульового гвинта щодо його осьового переміщення на валу сошки. Переміщення має бути 0,02-0,08 мм, а якщо воно переходить межі від 0,15 мм, то потрібна заміна шайби.
  • Виконати перевірку кулькової гайки на предмет осьового переміщення у співвідношенні з поршнем-рейкою. Якщо є потреба, то потрібно розкрити установочні гвинти, зазвичай їх 2, або просто зробити їх заміну.
  • Подивитися як сидить кулькова гайка на гвинті, на його середній частині. Коли гайка обертається, все має бути плавно, нічого не заїдати, а переміщення по осі щодо гвинта має бути не більше ніж 0,3 мм.
  • Якщо не дотримуються умов попереднього пункту, то потрібно зробити заміну всього комплекту кулькової гайки та гвинта з кульками. Як це зробити: Скрутити настановні гвинти, зазвичай їх два, які кріплять собою кулькову гайку, тут знадобиться спец ключ з великим плечем. Витягнути кулькову гайку та гвинт із поршня-рейки, і це все потрібно дотримувати, щоб не повипадали кульки або жолобки. Почати знімати жолобки, одночасно провертати гвинт у співвідношенні до гайки, то в один, то в інший бік витягти кульки. Зняти кришку, що називається проміжною.
  • Якщо бігові канавки або гвинт на гайці пошкодилися, потрібно зробити заміну.
  • Якщо ви замінюєте весь комплект гвинт із кульками та гайки, їхню комплектацію не можна порушувати, т.к. це все підбирається фахівцями на підприємстві чи заводі.
  • При заміні кульок на більший розмір потрібно пам’ятати, що кульки повинні бути з однієї розмірної групи, розкид може складати не більше ніж 0,002 мм. Якщо ви встановите різноманітні кульки, це призведе до виходу з ладу всього кермового механізму. Його просто заклинить.
  • Коли ви замінили кульки на гайці, то сама гайка, при моменті, що крутить, і під його дією, повинна провертатися. Сам момент повинен дорівнювати 0,3-08 Н×м це 3-8 кгс×м. А посадка по крайніх частинах гвинта, по краях, повинна бути вільною.

Складання всього кермового механізму ЗІЛ 130

  • Перед тим, як робити збірку, потрібно всі деталі почистити, тобто вимити і висушити. Коли будете протирати деталі, категорично забороняється використовувати ганчіркові матеріали, які можуть залишити на деталях ворс, нитки, подряпини. В даному випадку найкраще підійде матеріал мікрофібра.
  • Переглянути всі резинки, ущільнювачі та гумотехнічні вироби, і якщо ви ведете зношування, то замініть їх.
  • Коли затягуєте болти, то при затяжці її момент повинен становити приблизно від 21 до 28 Н×м або 2,1-2,8 кгс×м. Для болтів категорії М-8 або болтів М-10 повинні бути такі цифри до 35 до 42 Нм або 3,5-4,2 кгсм.
  • У самих канавах поршня-рейки має дотримуватися вільного переміщення поршневих кілець.
  • Щоб зібрати кулькову гайку, вам потрібно зробити наступні маніпуляції: Одягнути на гвинт гайку, а так само проміжну кришку, після цього ця гайка повинна бути встановлена ​​на кінці гвинта (нижньому кінці), той на якому немає буртика, і тут же поєднати отвори гайки , до яких увійдуть ринви з канавкою гвинта (гвинтовий). Через отвір, що звернено до буртика самого гвинта, закинути двадцять три (23) кульки, повертаючи гвинт за годинниковою. Далі скласти кульки в так звані жолобки по 8 штук і замазати виходи мастильним матеріалом, на кшталт вазелін, щоб вони в результаті не випали. Покласти ці жолобки в саму гайку, повертаючи при цьому гвинт, якщо є така необхідність, перед цим потрібно чимось обв’язати гайку, щоб жолобки не повипадали. На середній частині гвинта виконати перевірку моменту обертання на гайці, якщо щось не так, замінити кульки. Накрутити гвинти настановні, із затяжкою десь від 50 до 60 Н×м це 5-6 кгс×м, таким чином, що спочатку затягнути 1 гвинт, а потім затягнути 2-й гвинт, і розкрити їх, кожен з них , у певних місцях навпроти канавок гайки. Якщо раптом шліц на гвинті збігся з канавкою на поршні-рейці, то гвинт потребує заміни. Так само не можна допускати і момент, якщо гвинти починають виступати після розкривання, або не тільки гвинти, а ще й метал, над поршнем-рейкою, а точніше його циліндричною поверхнею, це відразу ж задере циліндр гідропідсилювача. Замки на поршневих кільцях потрібно розташовувати під кутом 90 градусів з симетрією у верхній частині самого циліндра.
  • Якщо ви порушите комплектність золотника, корпусу клапана або реактивних плунжерів, здійснюючи збірку, це може вивести з ладу весь механізм, т.к. на заводі це підбиралося в індивідуальному порядку фахівцями. Якщо ви раптом перебираєте клапан керування, то потрібно бути уважним, в даному випадку виточка повинна звертатися вгору від гвинта (середнього), а в реактивних плунжерах фаска повинна бути назовні. У корпусі клапана, реактивний плунжер, а також золотник, повинні мати вільне і плавне переміщення, головне щоб не було заїдань.
  • При складанні потрібно стежити за тим, щоб сальник вала сошки був захищений, для цього використовуються шліци вала. Сальник сошки і завзяте кільце пресують остаточно, так само туди впресовується і манжета і шайба і кільце, до того моменту, поки стопорне кільце не клацне в канавці. Саме кільце має заповнити весь периметр канавки картера.
  • Прикласти додатково крутний момент до гвинта в зібраному кермовому механізмі, після повороту гвинта, щоб зробити його переміщення по всьому осьовому напрямку. Пружини, своєю чергою, служать поверненням для гвинта у його колишнє становище.
  • Потрібно відрегулювати регулювальний гвинт, щоб коли він переходив через середнє положення, момент обертання гвинта становив більше значення цього моменту до регулювання, десь від 1 до 1,5 Нм або 10-15 кгсм. коли гвинт переходить середнє положення, то момент повинен становити такі значення не більше ніж 5 Н×м або 50 кгс×м. Після такого регулювання, цей регулювальний гвинт потрібно закріпити контр гайкою, в моменті затягування дотримуватися таких параметрів від 40 до 45 Нм або 4-4,5 кгсм, перевірити ще раз момент гвинта управління (кермового).
  • Коли ви провертаєте вал сошки, від одного положення до іншого крайнього положення, то момент повинен становити не більше 80 Нм або 8 кгсм. Коли затягуєте вал сошки то момент має бути від 360 до 400 Нм або 36-40 кгсм.

Заміна сальника сошки ЗІЛ-130. Заміна сальників ГУР ЗІЛ-130

Розбирання насоса гідропідсилювача ЗІЛ 130

Перед тим як робити розбирання, потрібно зняти насос із самого автомобіля, відповідно. Злити всю олію, ретельно помити зовнішні поверхні. Нижче вказано порядок перевірки та розбирання самого насоса зил-130:

  • Знімати фільтри та кришку самого бочка.
  • Відвернути чотири болта на бачку, і зняти його.
  • Коли зніматимете кришку насоса, то відверніть 4 болтика, але пам’ятайте, що перед цим насос потрібно встановити в положення, де вал розташований вертикально, а сам шків знаходиться в положенні внизу. Після цього можна знімати кришку, але дивитися, щоб клапан не випав, притримувати його.
  • На розподільчому диску скасувати маркером його поточне положення стосовно статора і спробувати зняти його зі штифтів.
  • На статорі відзначити маркером положення по відношенню до корпусу насоса і вилучити статор. На статорі є стрілка, вона вказує у напрямі обертається вал насоса.
  • Почати знімати ротор, і заразом і лопаті. Пам’ятайте про те, що на заводі все робиться фахівцями в індивідуальному порядку, тому коли знаєте, не можна змінювати їх комплектність, або міняти лопаті між собою місцями. Якщо потрібно заміна чогось одного, то так не вийде. Потрібно міняти цілим комплектом одразу.
  • Якщо є крайня необхідність, то можна зняти вал із переднім підшипником, а також шків, і стопорне кільце. Так знімати не рекомендується.
  • Подивитися чи легко ходить перепускний клапан в самій кришці насоса, і подивитися чи не з’явилися за час роботи вибоїни або знос. Так само, як і в попередньому пункті, ці запчастини підібрані на заводі в індивідуальному порядку, тому замінюються на комплект, комплектність змінювати категорично не рекомендується. При виявленні вад деталі змінюються цілим комплектом.
  • Якщо розхиталося сідло запобіжного клапана, а точніше його кріплення, цей момент можна просто підтягнути.
  • Подивитися в канали на деталях насоса, якщо там є бруд, його потрібно негайно почистити.
  • Подивитися на торцеві поверхні ротора, а також сам корпус і розподільний диск, і виявити задираки, вади, зноси. Якщо бачите якісь проблеми, то потрібно переглянути ці поверхні та деталі на чистій плиті, а також добре їх помити.
  • Зазирнути в пази ротора щодо вільного переміщення лопатей, а як і подивитися їх знос.

Збирання насоса гідропідсилювача ЗІЛ 130

  • У попередніх кроках ми наносили мітки для статора, розподіл диска, а також ротора з лопатями. За цими мітками це все встановити на місце. Пам’ятаємо ми і про стрілку, яка вказує напрямки обертань. Але маємо на увазі, що сама фаска отвору (шліцевого) на роторі повинна покликати у напрямку до корпусу насоса.
  • Встановлюємо кришку, яка з перепускним клапаном. На сідлі клапана є шестигранник, його напрямок повинен показувати всередину самого отвору.
  • Коли кріпите бачок, то затягуйте болти з силою від 6 до 8 Нм або від 0,6 до 0,8 кгсм.
  • Коли кріпите шків насоса, то затягуйте гайку з силою від 50 до 65 Нм або від 5 до 6,5 кгсм.
  • Зверніть увагу, що вал насоса повинен мати вільне обертання, не повинно бути жодних заїдань.

Розбирання-складання насоса гідропідсилювача керма автомобіля ЗІЛ-130 на відео

Перевірка тиску, що видає насос

Щоб перевірити тиск на насосі, необхідно на вентилі провернути колесо до кінця. Але потрібно бути уважним, тому що масляний тиск, коли частота обертання не висока має бути в межах 6000 кПа це десь 60 кгс/см 2 . і при цьому слідкувати, щоб тиск на манометрі збільшувався. Ознака справності насоса буде в тому, що за такої маніпуляції тиск підніметься до 6500 кПа. Якщо так не трапилося, то швидше за все поломка у самому насосі.

Є ще одна ситуація, коли вентиль закритий, але тиск більший, ніж при ситуації, коли він був відкритий, але менше ніж 60 кгс/см 2 , це означає, що несправно і те й те, тобто обидва вузли.

Коли перевіряєте, то пам’ятайте, що тиск потрібно перевіряти не більше 15 секунд при закритому вентилі та колесах поверненими до упору. Так само при перевірці температура масла в бачку повинна бути 65-75 градусів за Цельсієм. Якщо олія холодніша, тобто лайфхак як її нагріти – просто повертаєте колеса від упору і у зворотний бік до упору. Тримайте упори по 15 секунд на кожній стороні.

Такий хід колеса кермового управління потрібно перевіряти, коли двигун на холостому ході. Хід повинен становити від 15 до 25 градусів. Якщо автомобільно новий, то хід буде десь у межах 15 градусів.

Щоб перевірити вільний хід, потрібно встановити колеса рівно і прямо. Якщо ви зрозуміли, що вільний хід більше, ніж допустимі межі, потрібно зрозуміти чому так виходить і через який вузл збільшився цей хід. Тут відразу можна почати перевіряти як затягнуті клин у карданному валі, чи є зазор в зчленування кардану на рульовому вузлі, сам механізм рульового управління, тягу управління. Якщо виявлено якісь порушення, їх потрібно неодмінно виправляти, звертатися в ремонт. Якщо бачите, що зазори на карданних зчленуваннях збільшені, їх потрібно відремонтувати.

Якщо все добре, і ви бачите, що все справно, потрібно перевірити гайку завзятих підшипників на предмет затягування.

Що не допускається – це переміщення кермового колеса по осі або осьове переміщення. Якщо таке трапилося, потрібно розігнути вусики стопорної шайби і затягнути гайку.

Коли відрегулювали, беремо один вус і загинаємо прямо в паз самої гайки.

Коли вал рульового управління обертається, його момент повинен бути в межах 0,3-0,8 Н×м (-8 кгс x см).

Пам’ятайте, що гайку затягувати не варто, це не допустимо. Особливо якщо ви хочете відвернути її для отримання певного моменту обертання. Такі маніпуляції виведуть із ладу підшипник.

Щоб перевірити тиск на насосі, необхідно встановити спеціальний пристрій на малюнку нижче, який у своєму складі має манометр, до 8 тисяч кПа (80 кгс/см2), і кран, який перекриває масло, яке надходить до гідропідсилювача керма ЗІЛ 130.

гур зил 130 ремонт несправність пристрій несправності складання розбирання насос заміна олії насоса технічне обслуговування

Як перевірити тиск насоса ЗІЛ 130 вказано на малюнку вище.

Модернізація ГУРу ЗІЛ

Як відрегулювати осьовий зазор на гур ЗІЛ-130

гур зил 130 ремонт несправність пристрій несправності складання розбирання насос заміна олії насоса технічне обслуговування

Зміна обертання на ГУР ЗІЛ 130

Привід рульового керування ЗІЛ 130

На приводі кермового управління є 2 тяги – це поздовжня і поперечна кермові тяги. На приводі кермового управління є 2 тяги – це поздовжня і поперечна кермові тяги.
Поперечна тяга керма чудова тим, що в ній не потрібне регулювання шарнірів. Коли збираєте поперечну рульову тягу, потрібно уважно стежити за кульовими пальцями, а точніше щоб вони прокручувалися і в цей момент не заїдали. При затягуванні гайок кульових пальців, момент має бути 230 – 270 Нм (23-27 кгс м). Так само ця рульова тяга має 2 різьблення, праву, а так само ліву, щоб нагвинтити ці кульові шарніри, і в результаті проміряти довжину тяги, щоб відрегулювати на передніх колесах сходження.

Поздовжня тяга керма має у своєму складі кульові шарніри, які регулюються. Коли збирають шарнір, то пробку затягують до кінця, а потім спускають до першого положення, щоб відшлінтувати, але не менше ніж в одну четверту обороту, потім відбувається шлінтівка. Важливо знати, що не можна повністю усувати зазори на шарнірах, тому що це спричиняє поломку кульових пальців або поломку самої тяги.

Постійно потрібно виконувати перевірку поздовжньої та поперечної рульової тяги, на предмет зносу шарнірів та їх з’єднань, перевіряти кріплення, а так само підтягувати їх по можливості, так само потрібне систематичне регулювання зазору на поздовжній рульовій тязі в шарнірі.

Заміна олії в гідропідсилювачі (ГУР) ЗІЛ-130

Щоб промити фільтри насоса гідропідсилювача керма ЗІЛ 130 потрібно використовувати бензин і в жодному разі воду. Якщо ваш фільтр забився смолою або подібними елементами, це все можна промити за допомогою розчинника.

Якщо ви встановлюєте шланги, їх не можна перегинати або перекручувати.

Щоб замінити масло потрібно зробити відкриття кришки бака насоса ГУ і відконектувати поздовжню тягу.

Щоб правильно злити олію, необхідно дотримуватися цих рекомендацій:

  • Рульове колесо провернути до крайньої точки вліво.
  • Вивернути магніт та пробку з картера та відкрити отвір для зливу. Щоб зрозуміти що злив закінчено, потрібно дивитися чи закінчилася текти масляної рідини з картера. Після того, як все вилилося, потрібно виконувати наступні кроки.
  • Вилучити масло, що залишилося з бачка насоса ГУ.
  • Промити і прочистити шайбу, кільце ущільнювача з гуми, і пробку на зливному отворі, магніт картера релевого механізму, почистити їх від грязьових мас, а так само помити і прочистити сітки на фільтрах, і поставити їх назад.
  • Взяти лійку, яка містить подвійну сітку і потихеньку заливати олію в бачок (нову свіжу олію), близько одного літра. Так само в цей момент потрібно провертати кермо з боку в бік від упорної точки і до упорної точки.
  • Закрутити назад пробку (магнітну або з магнітом), яка містить шайбу ущільнювача, в злив в сам картер механізму (кермового).
  • Загорнути кермо до упору в ліво, починати заливати нове масло в бак до того моменту, як воно почне з’являтися над сіткою фільтра (заливного), і так обертати колесо від одного упору до іншого упору, і лити масло, до того моменту поки в самій системі не виявиться десь 2,5 літра цієї олії.
  • У холостому режимі завести двигун і коли він почне працювати, то знову крутити рульове колесо туди-сюди від одного упору до іншого упору, і тримати в тому чи іншому положенні десь по 2 або 3 секунди з невеликим зусиллям рівним десь 100 ньютонів ( 10 кгс). При таких маніпуляціях потрібно доливати масло, якщо це необхідно, як ми пам’ятаємо з минулого кроку, до появи його над сіткою. Коли повітря перестане виходити (бульбашки), то означає, що заливка масла завершена.
  • Далі потрібно встановити ущільнювальну прокладку (якщо її немає, якщо є, то добре) на кришку бачка, і встановити сам цей бачок, шпильки на кріпленні кришки, кільце ущільнювача, шайбу, закрутити це все «баранчиком»-гайкою. Закручувати баранчик варто звичайним ручним зусиллям, без перегинів, щоби сильно не затягнути. Якщо після цього бачите, що масло підтікає з кришки, то потрібно переглянути прокладку, і як вона була встановлена, зробити заміну прокладки, якщо вона має пошкодження.
  • Після цього можна приєднувати подовжню тягу.

Якщо довгий час працювати на авто, в якому не працює гідропідсилювач, це призведе до того, що механізм рульового управління зноситься і станеться поломка. А відтак і дорогий ремонт.

Якщо пошкоджений насос, і через це гур вийшов з ладу, лопнув шланг або ремінь, або якщо зупинився двигун і ви почали буксирувати його кудись, то користуватися кермом і його механізмом потрібно по можливості малий проміжок часу, і швидше усунути несправність, щоб не погіршити поломки ще більше, і потрапити на ремонт.

Підбірка олії в ГУР ЗІЛ 130. Яка олія потрібна.

Що робити, якщо стався розрив шлангів гідропідсилювача ЗІЛ 130

  • Патрубок потрібно з’єднати з отвором нагнітальним на баку насоса.
  • Дерев’яною пробкою (двома) закрити 2 отвори – зворотний і нагнітальний. Можна і не пробками, можна і не дерев’яними, головне, щоб туди не потрапляло ніяких механічних частинок і бруду.
  • Доповнити бак насоса олією до рівня, зазначеного вище. Використовувати олію можна також і для двигуна. Потім замінити на нормальне у ремонтному цеху.
  • Щоб доїхати до ремонтного цеху можна їхати з малою частотою обертання коленвала, і дивитися як поводиться температура олії в баку. Якщо масло почало нагріватися, вам слід зробити зупинку.

Перешкоди у роботі кермового механізму можуть статися з різних мотивів. Тому завжди варто перевіряти регулювання коліс перед тим, як ви перевіряєте кермовий механізм, або регулюєте його. Потрібно дивитися щоб тиск у колесах було в нормі, так само важливе мастило на вузлах управління і на маточках на колесах, правильність положення тяг рульового управління, перевірити як працюю амортизатори і обов’язково підшипники, кут установки коліс. Так само потрібно перевірити натяг на ремені насоса ГУР, а також рівень олії в ньому, переглянути бруд на фільтрах і присутність повітря. Так само не варто допускати, щоб на трубки текло масло. Якщо воно там їсти, потрібно його витерти насухо.

Редукційний клапан на гідроуселювач ЗІЛу

Перевірка регулювання кермового механізму ЗІЛ 130

  • Поздовжню тягу потрібно від’єднати (тягу кермового механізму)
  • На обід рульового колеса прикріпити динамометр на пружині і виміряти зусилля цього обода, обов’язково в 3-х положеннях:
  • Провернути трохи більше ніж на два обороти від положення посередині, тут зусилля має бути більшим, ніж від 5,5-13,5 Н (0,55-1,35 кгс).
  • Повернути на три четвертих (34) один оборот від положення посередині тут зусилля не повинно бути більше, ніж від 23Н (2,3 кгс).
  • При положенні посередині зусилля не повинно бути більше ніж 8-12,5 Н (0,8-1,25 кгс) це трохи більше зусилля, ніж ми отримали при вимірах у другому положенні, але не більше ніж 28 Н (2,8 кгс)

Якщо ви почали міряти, і бачите не відповідність зазначеним вище значенням, то вам потрібне регулювання кермового механізму. Для цього беремо регулювальний гвинт і встановлюємо посилення в 3-му положенні, такий прийом не вимагатиме розбирання всього механізму. Якщо починати крутити гвинт проти вартовий — зусилля почне зменшуватися, відповідно і навпаки, якщо по вартовому, то зусилля збільшуватиметься.

Якщо сталася невідповідність зазначеному значенню при зусиллі на обід колеса, при положенні номер 2, це означає, що пошкоджені деталі вузла в кульковій гайці, а при 1-му положенні неправильний натяг упорних підшипників.

Щоб регулювати зусилля на 1-му положенні, необхідно розібрати кермовий механізм для затягування гайки.

Ремонт вузла  Ціна ремонту 
 Ремонт ГУР ЗІЛ-130 вартість договірна, визначається після дефектування
 Ремонт гідропідсилювача керма ЗІЛ-130 вартість договірна, визначається після дефектування
 Ремонт кермового механізму ЗІЛ-130 вартість договірна, визначається після дефектування
 Ремонт насоса гідропідсилювача ЗІЛ-130 вартість договірна, визначається після дефектування
Дефектування дефектування – безкоштовно
Купити новий гурт зил 130 від 2 900 грн.

Ремонт гідропідсилювача керма ГУР ЗІЛ-130

Ремонт гідравліки , по всій території України, найкращі та чесні ціни!
Зможемо відремонтувати ваш гур або гідропідсилювач керма на ЗІЛ 130. Телефонуйте +38 (098) 566-43-77 або залишайте заявку на сайті.

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Олексій Миколайович

    Робив тут свого гура, усе працює. Хочу ще стартер замовити

    Олексій Миколайович