Написать в Viber
Написать в Telegram

Гідропідсилювач керма (ГУР) ЗІЛ-130

(1 отзыв клиента)

Ремонт гідропідсилювача ЗІЛ – 5300грн

8 850

Гідропідсилювач керма ЗІЛ -130 встановлюється в систему управління з метою зниження зусиль, яких докладає водій у процесі управління. Плюс цього ГУРа в тому, що в разі поломки техніка продовжить свою роботу, просто керування рульовим колесом стане важчим.

Ремонт гідропідсилювача ЗІЛ – 5300грн

Гідравлічний підсилювач керма (ГПК) – автомобільна гідравлічна система, частина рульового механізму, призначена для полегшення управління напрямком руху автомобіля при збереженні необхідного “зворотного зв’язку” і забезпеченні стійкості та однозначності траєкторії, що задається.

Гідропідсилювач керма влаштований так, що в разі відмови підсилювача рульове управління продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає більш “важким”). Уперше був застосований у 1950 р. на кар’єрному самоскиді МАЗ-525. Перший радянський легковий автомобіль, оснащений ГУР – автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).

Каталожний номер 130-3400020, 130-3405010, 4331-3400020, 4331-3400020-02
Рекомендації до рідини Моторне масло: М8, М10. Гідравлічне МГ-30, МГЕ-48В. Індустріальне масло: И-30А, И-40А, И-50А
Кінематична вязкість масла 40-70сСт
Ремонт гура 5300
Гарантія 6 місяців
Вага 42кг

Крім того ми пропонуємо капітальний ремонт вашого ГУРа ЗІЛ-130. Ваш ГУР ЗІЛ-130 потребує ремонту або заміни в разі, якщо є хоча б один із таких пунктів:

Підвищений люфт керма;
Підвищене зусилля на рульовому колесі;
Заїдання підшипників рульового механізму;
Погнутість рульових тяг;
Підтікання мастила з картера рульового механізму;
Порушення регулювання механізму

Причини поломки і способи усунення несправностей ГУР ЗІЛ-130

Існує великий список частих поломок гідропідсилювача, які образно поділяють на кілька пунктів за типом несправності. Нестабільна або надмірно слабка робота. Посилення ГУР ЗІЛ 130 відбувається нерівномірно. Несправності рульового управління ЗІЛ-130. Причини поломки і способи їх усунення наведено нижче:

 

  • У системі з’явилося повітря. Первинно видалити повітря із системи, перевірити натяжку ременя, цілісність трубок і герметичність з’єднань. Затягнути болти кріплень колектора, долити або повністю змінити масло.
  • Недостатня кількість оливи в баку насоса. Перевіряється рівень оливи, необхідна кількість додається після усунення забруднень із кришки.
  • Надмірний натяг ланцюга (Зубчасте зачеплення в рульовому механізмі). Регулюється рульовий механізм до нормалізації натягу ланцюга гвинтом.Надмірний витік мастила, через те що вже зносилися ущільнювачі. Потрібна заміна гумок, ущільнень і о-кілець, розбирання всього механізму.
  • Зависання клапана насоса (можливе за різних забруднень). Розбирається насос, після усунення забруднення проводиться зворотне складання.
  • Ослаблене натягнення гайки упорного підшипника. Розбирається рульова частина, перевіряється затягування.
  • Несправність у самому насосі ЗІЛ 130. Потрібна перевірка насоса, і в разі несправності ремонт насоса або його заміна.

Гідро Спец Маркет пропонує постійним клієнтам гнучку систему знижок і обмінний фонд. У разі, коли простій техніки просто неможливий, скористайтеся обмінним фондом. Як це працює? Ви надсилаєте запчастину в неробочому стані й отримуєте абсолютно нову за невелику оплату. Гарантія на запчастини з обмінного фонду 6 місяців (2 робочих сезони).
Доставка без передоплати (САТ, Інтайм, Нова Пошта).

1 – насос гідропідсилювача
2 – шланг низького тиску
3 – вентиль
4 – манометр
5 – рульовий механізм
6 – шланг високого тиску

ГУР ЗІЛ 130 будова:

1 – нижня кришка, 2,14,27,31 і 35 – ущільнювальні гумові кільця, 3 – заглушка, 4 – картер рульового механізму, 5 – поршень-рейка, 6 – розрізне кільце, 7 – гвинт рульового механізму, 8 – шрикова гйка, 9 – жолоб, 10 – кулька, 11 – ущільнювальне чавунне розрізне кільце поршня, 12 – проміжна кришка, 21 – голчастий підшипник, 22 і 41 – наполегливі кільця сальника, 23 і 42 – замкові кільця, 24 і 40 – сальники, 25 – реактивна пружина, 26 – настановний гвинт, 29 – сектор, 30 – бічна кришка, 32 – наполеглива шайба, 33 – регулювальна шайба, 34 – стопорне кільце, 36 – регулювальний гвинт, 37 – вал сошки, 38 – зливна пробка з магнітом, 39 – втулка вала сошки, 43 – сошка.

 

Артикул: 006 Категория:
Вес 42 kg

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Виктор

    Гур работает как надо

    Виктор

    • admin

      Спасибо за Ваш заказ!

      admin