Написать в Viber
Написать в Telegram

Компресор МТЗ 80, МТЗ-1221 (Д-240, Д-245, Д-260)

(1 отзыв клиента)

Приймаємо б/в запчастини
ТНВД – 900-1500грн
Розподільники МР 70 – 900грн
Р-80 – 300грн
НШ 32-50 – 500грн
НШ 50-50 –
500грн НШ 10 – 70грн
НШ 32 плоский – 10 0грн НШ 50 плоский 220грн Дозатори 400-800грн Циліндри 150-2000грн

В наявності Компресор на МТЗ 80, МТЗ-1221 з каталожним номером А29.01.000, А29.05.000.

Тип одноциліндровий, головка з пелюстковими клапанами, привід шестерня
Каталоговий номер А29.05.000 (заміна А29.01.000, що не випускається)
Застосування МТЗ-82, МТЗ-80, МТЗ-892, МТЗ-920, МТЗ-1025, МТЗ-1221
Двигуни Д-240, Д-242, Д-243, Д-245, Д-260.1
Частота колінвалу 1500 об/хв
Вага 10кг
Гарантія 6 місяців
Продуктивність 144 л/хв

Компресор МТЗ 80 застосовується до системи техніки, з метою збільшити потужність двигуна. Насамперед компресор нагнітає додаткове повітря у робочі циліндри двигуна. Коли збільшується обсяг повітря, тоді й підвищується питома кількість палива, що міститься в паливоповітряній суміші. Відповідно, збільшується обсяг теплової енергії від спалювання палива. Таким чином потужність роботи двигуна здатна підвищитися до 45%.

Компресор (від лат. compressio – стиск) – пристрій для підвищення тиску та переміщення газоподібних речовин у системі.

компресор мтз 80

Компресорний агрегат для перекачування парової фази ЗВГ

Компресори безліч варіантів конструкцій і типів, відрізняються за тиском і продуктивністю, видом середовища, що стискається.

Класифікуються за:

  • принципу дії (в т. ч. масляний та безмасляний [1] );
  • призначенню;
  • кінцевого тиску;
  • способу відведення теплоти;
  • типу приводного двигуна

Цей компресор МТЗ 80 (А29.01.000) є одноциліндровим, поршневого типу, одноступінчастим. Встановлюється зліва на кришці розподілу двигунів Д-240, Д-243, Д-245. Компресор приводиться в дію від шестерні паливного насоса за допомогою проміжної шестерні на провідну шестерню, яка змонтована на колінчастому валу.
У верхній частині компресора А29.01.000 знаходяться всмоктувальний та нагнітальний клапани пластинчастого типу, притиснуті до сідла пружин. Система охолодження компресора – повітряного типу, система змащення – змішаного. Олія з масляної магістралі двигуна надходить трубкою до кришки компресора, а потім через отвір, виконане в ущільнювальному пристрої, надходить у канал колінчастого валу. Через цей же канал мастило підводиться до підшипника шатуна і одночасно трубкою йде до підшипника шестерні проміжної. Інші поверхні тертя змащуються розбризкуванням. Злив олії з компресора здійснюється в піддон двигуна через кришку розподілу.
Робочий цикл компресор МТЗ 80 відбувається в такий спосіб. При двигуні отримує привід колінчастий вал компресора. Рухаючись вгору, поршень стискає повітря, через нагнітальний клапан виштовхується в канал нагнітання, а далі по трубопроводах прямує в повітряний балон. У момент досягнення максимального тиску в балоні (7,5 кгс/см2) відбувається спрацьовування регулятора тиску, що призводить до розвантаження компресора. При цьому повітря в повітряний балон припиняє нагнітатися. При зниженні тиску в пневматичній системі до 6,5 кгс/см2 відбувається повторне спрацювання регулятора тиску та відновлюється надходження повітря, що нагнітається у пневматичну систему трактора.

Артикул: А29.01.000 Категория:

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Игорь Чернныш

    Оперативно доставили!

    Игорь Чернныш