Написать в Viber
Написать в Telegram
, ,

Переобладнання під стартер двигуна А-01, А-41

(1 отзыв клиента)

Переобладнання під стартер двигуна А-1, А-41 (Алтаєць)
У комплекті перехідна плита + стартер у зборі

15 650

В наявності переобладнання під стартер а 01, 41. Ми знаємо, як переробити двигун А-41 під стартер. А-01, А-41, він же Алтаєць. Двигун може стояти на будь-якій техніці – це не проблема. Усі деталі найвищої якості, все нове. Пройшло перевірку. Піврічна гарантія та документи. Доставка – як вам зручно.
Як переобладнати двигун А-01, А-41 із пускача на стартерний запуск? Адже як відомо, двигуни А-01, А-41 до 2006 року випуску оснащені пусковим двигуном ПД-10, який щодо стартерного варіанта досить проблематичний. Наша компанія пропонує рішення ситуації, що склалася – ПДМ (Пусковий Двигун Модифікований). Не дивлячись на назву, ПДМ (переобладнання під стартер а 01) практично не має нічого спільного з пусковим двигуном ПД-10, крім отворів кріплення, які повністю ідентичні. Така конструктивна особливість ПДМ була зроблена для того, щоб не виникало жодних проблем з переробкою двигуна А-01, А-41 під стартер. Достатньо просто зняти ваш старий пусковий двигун ПД10 і на його місце, без будь-яких додаткових переробок поставити наш ПДМ. Щодо самого стартера, який уже в зборі йде з ПДМ, то це стартер заводу ТОВ “Іскра АЕ” з маркуванням AZF-4617. Стартер AZF-4617 має достатній запас потужності щоб заводити двигуни А-01 і А-41 навіть при низьких температурах. Що стосується конкретних цифр по стартеру, то AZF-4617 має напругу 24в, номінальну потужність 9 кВт і пускову потужність 5,5 кВт, що забезпечує без проблемний запуск вашого двигуна.

Стартер (англ.  starter , від start  – починати, пускати в хід), основний агрегат пускової системи двигуна, що розкручує його вал до частоти обертання, необхідної для запуску двигуна. Основні вузли стартера – двигун, редуктор, пристрої зчеплення та розчеплення з валом основного двигуна, пусковий пристрій (для стартерів, які не можуть запускатися самостійно, наприклад, бензинових, турбокомпресорних). За принципом роботи стартери поділяються на інерційні, прямої дії та комбіновані. В інерційних стартерах розкручується спочатку маховик, в якому накопичується енергія, що забезпечує прокручування валу основного двигуна при зчепленні його з валом. Стартер прямої дії розкручує безпосередньо вал основного двигуна. Розрізняють стартери електричні , пневматичні, гідравлічні , бензинові, турбостартери.

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Ярослав Петренко

    Усе якісне, дякую

    Ярослав Петренко