Написать в Viber
Написать в Telegram
,

Ремонт ТНВД МТЗ (Д-240) наливний насос

(1 отзыв клиента)

Обмінний фонд

У нашій компанії існує обмінний фонд з гурів, гідроциліндрів та насосів. Несправну запчастину міняємо на нашу вже готову та відправляємо протягом дня. Ця послуга за вартістю дорівнює капремонту, але допомагає заощадити час.

1 000

Паливний насос можна встановити на трактор МТЗ, двигун Д-240, і ми спробуємо пояснити, як це зробити, як зробити ремонт, і де купити. ТНВД 4УТНІ-1111005-20 або паливний насос. Насоси високого тиску експлуатуються на тракторі Білорусь чи Білорусь. Двигуни на цих тракторах йдуть таких моделей: Д-247 (Д247), Д-243 (Д243), Д-241 (Д241), Д-248.1, Д-244 (Д244), Д-248 (Д248), Д-240 (Д240), Д-242 (Д242), Д-247.1

Паливний насос МТЗ Д 240 має форм-фактор єдиного вузла, або одного агрегату. Як і всі пристрої має свої недоліки, буває і таке, що трапляються неполадки. Втулка у цього насоса шліцева також насос, який підкачується вручну або насос солдатик. Призначення даного пристроюце трансфер соляри або дизпалива , на шляху очищаючи фільтрами, з паливного бака двигун Д240, де паливо і згоряє в камері. Загалом у цьому насосі близько 70 деталей. І якщо в теорії ви знатимете його пристрій вздовж і впоперек, то можна робити техобслуговування в домашніх умовах, а то й зовсім ремонт тнвд мтз.

Технічні характеристики

Назва
ТНВД або паливний насос високого тиску

Застосування насоса ТНВД (4УТНІ-1111005-20)
Трактори МТЗ (Білорусь або Білорусь)

Каталожний номер паливного насоса
4УТНІ-1111005-20

Двигуни, де може стояти насос такого типу
Д-247 (Д247), Д-243 (Д243), Д-241 (Д241), Д-248.1, Д-244 (Д244), Д-248 (Д248), Д-240 (Д240), Д-242 (Д242), Д-247.1

Насос та його особливості
Рядний насос, УТН насос

Тип приводу паливного насоса
Втулка зі шліцом, або шліцева втулка

Завод виробник насоса ТНВД
місто Ногінськ (Росія)

Аналоги паливного насоса 4УТНІ-1111005-20
PP4M9P1g-4201 фірми MOTORPAL, місто Йіглава, країна Чехія

Постараємося пояснити за пунктами, як встановити паливний насос на трактор МТЗ 80 або МТЗ 82, текст нижче:

Знайти отвір на передньому щиті розподілу та зняти з нього корпус.

– Зрозуміти де стоїть широкий зуб шліцевого фланця, на шестерні приводу ТН, а точніше його положення і постаратися вставити втулку насоса (шліцеву) у шайбу шестерні (шліцеву) приводу паливного насоса

— Після цього потрібно надійно закріпити паливний насос на двигуні болтами.

— До важеля регулятора потрібно прикріпити тягу управління паливної подачі таким чином, щоб положення важеля було крайнім заднім, а важіль регулятора давав паливу найбільшу чи найкращу подачу (палива).

— До штуцерів форсунок потрібно приєднати паливо приводи високого тиску, а також подивитися на порядок роботи двигуна та приєднати головки насоса, спираючись на цей порядок.

— Паливоприводи потрібно приєднати до насоса

– Паливом заповнити всю систему двигуна (систему живлення), відкривши видатковий кран

Уважно дивіться на зливну трубку і починайте качати дизпаливо, і дивіться, коли піде паливо без бульбашок повітря. Завантажувати потрібно насос підкачування ручний.

— Після того, як продули систему, вентиль (продувний) потрібно закрити. А рукоятку треба загорнути та закрити. Рукоятку насоса ручного підкачування .

Як перевірити, під яким кутом паливо почне подаватися. Ремонт ТНВС МТЗ 80, 82.

— На паливному насосі є штуцер першої секції . Від нього потрібно від’єднати паливо.

Момент скоп навернути за допомогою гайки на штуцер

– На корпусі водяного насоса потрібно встановити стрілку-покажчик , щоб її закінчення опинився у шківа вентилятора, а точніше біля його зовнішньої поверхні

— Положення важіль управління подачею палива, його положення має бути на максимальну величину

Відкрити продувний вентиль і спробувати викачати дизельне паливо вручну, ручним підкачуванням, насосом

– З моментоскопу (його трубки) потрібно видалити деяку частину палива

– Настановну шпильку потрібно вивернути з її отвору, і поміняти її положення з точністю навпаки , тобто вставити кінцем, який не нарізаний в отвір навпаки до упору

— За годинниковою стрілкою почати обертати колін вал за рукоятку , бажано повільно, доти, поки шпилька не зайде в поглиблення. Це буде говорити про те, що це відповідає положенню поршня циліндра (першого), при якому він не зможе дійти до м т на кут випередження подачі, а точніше його величину

– Позначити на поверхні шківа, а точніше зробити мітку , навпроти кінця вказівної стрілки

— Тепер потрібно зробити рух колінчастого валу, а точніше провернути його проти годинникової стрілки , на півоберта і потім почати обертати за годинниковою вже стрілкою, спостерігати який рівень палива зараз у моментоскопі

Обертання колінчастого валу потрібно припиняти , коли ви побачите, що паливо піднімається в склотрубці моментоскопа. Та мітка на шківі, яку ми робили, стежте за нею, вказівна стрілка має з нею збігтися. Коли це відбудеться, потрібно зробити регулювання кута випередження подачі.

– Тепер можна вже знімати моментоскоп , встановлювати паливопровід вд, на штуцер секції насоса (першої), і прибрати вказівну стрілку

Картинка-схема ТНВД МТЗ Д-240 4УТНІ 1111005 20

Ремонт ТНВД Д-240

Як влаштований паливний насос і його принцип дії МТЗ Білорусь або МТЗ Білорусь

Насос для трактора МТЗ-80 називається УТН5, УТН4. Такі насоси зазвичай виготовляються з алюмінієвих сплавів, який виявляє себе як надійний сплав металу. У таких насосів є права варіація та ліва варіація чи виконання. Таку розмітку диктує конструкція кріплення. Насос ділиться на дві порожнини по довжині корпусу. Такий поділ здійснюється за допомогою перегородки. Вгорі насоса йдуть секції з яких він складається або складові секції, а внизу йде вал із приводом цього самого насоса.

Конструкція паливного насоса високого тиску або конструкція ТНВД двигуна Д-240 буде описана нижче, а також рекомендації, якщо необхідний ремонт тнвд мтз.

Паливний насос із механізмом регулювання складається з наступних елементів:

штуцер натискний, вінець із зубами, нагнітальний клапан, поворотна втулка, сідло клапана, тяга рейки, маточина грузиків, втулка і плунжер, роликовий штовхач, кришка регулятора, п’ята, осі грузика, шток коректора, корпус коректора, п’яти та важелі сухар амортизатора, корпус регулятора, муфта сполучна, штифт, впускний отвір плунжерної втулки, склянка для підшипника, отвір для подачі солярки, кришка люка, фланець кріплення насоса для підкачування, масловідбивач, корпус перепускного клапана, паливні канали, паливні канали роликовий штовхач, заглушка, кульковий клапан, плита для кріплення, нижня тарілку пружини, паливовідвідні канали, фланець для установки, шліцьова втулка, рейка із зубчастою передачею

Різноманітні гвинти для стягування та регулювання, затискачі, основний та допоміжний важіль, шайби, болти різного призначення, гайки, трубки для передачі палива, шарикопідшипники, прокладки, пружини, пробки, отвір для олії, ексцентрик для підкачування палива.

Схема паливного насоса Д-240 МТЗ-80, МТЗ-82 Білорусь або Білорусь (4УТНІ-1111005-20)

паливний насос схема

Поживна система дизельного двигуна

Горло для заливки пального, фільтрувальні пристрої різного призначення, очищувач повітря, вихлопний колектор, глушник, форсунки, повітряний фільтр, фільтри тонкого та грубого очищення солярки, електрофакельний підігрівач з паливним бачком, підкачувальний насос, впускний колектор тиску, паливний насос, краник для зливу, регулятор паливного насоса.
Поздовжні канали УТН-5 розташовуються на найвищому місці цього насоса, вони з’єднують насос з фільтром тонкого очищення, і з його системою підкачування, де є пропускний клапан.

Як працює паливний насос ТНВД МТЗ-80, МТЗ-82 Білорусь або Білорусь (4УТНІ-1111005-20)

На корпус основного насоса прикріплюється насос, для підкачування. Через паливопровід, який у свою чергу приєднаний до штуцерів, під тиском йде паливо на форсунки. Через колінчастий вал та його шестерню, насос починає свою роботу. Щоб не зламати насос, а особливо якщо він уже був у ремонті, потрібно уважно звірити кут, де з’єднуються шестерні. Якщо ви приєднаєте неправильно, то працездатність такого агрегату буде під питанням, до наступної поломки. Ідеальний градус нахилу повинен становити 22° 30”, ні більше ні менше. А краще для перевірки такого насоса, звернутися до професіоналів чи мотористів, щоб не довести до ремонту.

Виставляємо запалювання на двигуні Д-240, трактор МТЗ

Потрібно бути впевненим у тому, що тиск у насосній секції відповідає інструкціям і своїй нормі, а замикаючий конус прилягає досить щільно. Починаємо крутити колінвал і рухаємо регулятор, поки нам не з’явиться 15 мПа на стрілці манометра. Після таких процедур потрібна повна заглушка двигуна, а за допомогою регуляторного важеля зупиняють паливну подачу. Тиск на манометрі повинен впасти приблизно за 10 секунд, і це означатиме повну працездатність та справність клапана.

Щоб відрегулювати точний кут у момент надходження палива потрібно покрутити регулювальний болт, туди-сюди, у різні боки. Один такий виток може збільшити або зменшити оберти на колінвалі десь на сорок обертів. Якщо почнете закручувати болт, то потужність насоса збільшиться, а якщо розкручувати, відповідно навпаки, зменшитися.

Декілька порад, які можуть бути вам корисні на експлуатацію насоса ТНВД МТЗ-80, ТНВД МТЗ-82 Білорусь або Білорусь 4УТНИ-1111005-20

Якщо використовувати банальну логіку, то можна вирахувати, що при збільшенні подачі палива та його кількості в камеру згоряння момент, що крутить, ставати значно більше. Це позначається на швидкості двигуна і його потужності, тобто все це підвищується.

Міняти моторну олію в УТН 5 (зміна олії), можна тільки після ремонту чи демонтажу. Ремонт тнвд мтз. Якщо ви його просто експлуатуєте у звичайному повсякденному режимі, такого робити не потрібно. Мастило моторне, його потрібно не так вже й багато, близько 150 або 200 мл, заливати його потрібно в картер паливного насоса ТНВД.

Різновиди ТНВД 4УТНІ-1111005 їх застосування на двигунах та характеристики

Назва Двигун Кількість секцій Максимальний діаметр та хід плунжера, мм Номінальна частота обертання, об/хв Номінальна циклова подача, мм3/цикл
4УТНІ-1111005 Д241 4 9/9 1050±5 74±2,0
4УТНІ-1111005-10 Д242 4 9/9 900±5 74±2,0
4УТНІ-1111005-130 Д247.1 4 9/9 1150±5 65±1,6
4УТНІ-1111005-20 Д243 4 9/9 1100±5 77±2,0
4УТНІ-1111005-30 Д244 4 9/9 850±5 72±2,0
4УТНІ-1111005-40 Д248 4 9/9 1000±5 60±2,0
4УТНІ-1111005-50 Д248.1 4 9/9 900±5 60±2,0

ТНВД фото, Паливний насос тнвд мтз 80 фото, фото насоса мтз 82, фото 4УТНІ-1111005-20

купити тнвд мтз

Придбати такий паливний насос, ви можете у нас . Продаж здійснюється у досить швидкий термін, тому що такі паливні насоси завжди є на складі.

Крім цього наша компанія може зробити ремонт ТНВД МТЗ 4УТНІ-1111005-20 , або відновлення насоса високого тиску на будь-який трактор МТЗ. Ви можете зв’язатися з нами за телефоном +38 (098) 566-43-77 . Неважливо де ви знаходитесь, Київ, Харків, Одеса, Херсон, Мелітополь або Запоріжжя, або вся Україна, будь-які міста та населені пункти, надсилайте нам ваш насос будь-якою службою доставки. Наші спеціалісти проконсультують вас у будь-який зручний час без проблем. Ви залишитеся задоволені якістю, а ціна вас приємно здивує.

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Дмитрий Шевчук

    Чинили ТНВД вместе с форсунками, все отлично

    Дмитрий Шевчук