Написать в Viber
Написать в Telegram
,

Ремонт турбокомпресора (ТКР)

(1 отзыв клиента)

Прийом гідравліки

Для поповнення нашого обмінного фонду на постійній основі ми викуповуємо у фермерів їхні неробочі запчастини. Ви можете повернути частину витрачених на гідравліку коштів, відправивши нам неробочі елементи. Приймаємо: гідроциліндри, НШ, ГУРи, насоси, гідромотори та ТНВД.

1 000

 

Двигуни з турбонаддувом входять до наймасовіших автомобілів середнього класу і більше не вважаються екзотичними, як раніше, але їх основні експлуатаційні властивості та їх технічна підтримка серед багатьох любителів автомобілів викликають багато питань.

 

Ремонт турбокомпресора

Компанія Гідро Спец Маркет ремонтує турбокомпресори, всіх видів та типів.
Телефонуйте за телефоном +38 (098) 566-43-77 або залишайте заявку на сайті.

Головну інформацію, яку вам потрібно знати, і яка дасть вам відповідь на багато питань про турбокомпресори в автомобільному двигуні, полягає в тому, що вони сильно страждають від «олійного голоду» . Це з надзвичайно суворими умовами, у яких рухається турбокомпресор. Швидкості його ротора часто досягають 100-150 об/хв. це говорить нам про те, що він приводиться в дію вихлопом двигуна, його робоча температура близька до температури згоряння бензину або дизельного палива, залежно від двигуна.

Ремонт турбокомпресора

Збої турбокомпресора обумовлені трьома основними причинами

  • нестача олії
  • погана якість та/або забруднена олія
  • забруднення системи повітроводів від зовнішніх забруднювачів

Теорія та практика показують, що якщо ви бачите деякі з наступних ознак, у вас, ймовірно, проблема з турбонаддувом.

Недостатня потужність двигуна та/або чорний дим від вихлопних газів

Ці ознаки обумовлені недостатньою кількістю повітря в паливній системі двигуна . Причин може бути кілька, наприклад, забруднення впускних каналів , витік повітря з каналів , нецілісність повітряних з’єднань турбокомпресора або випускних каналів або випускного колектора.

Витік повітря можна встановити дуже швидко , просто відкрийте кришку, і якщо це буде причиною, ви почуєте конкретний свист на місці порушення цілісності. Якщо ви не знайдете нічого подібного, перевірте повітряний фільтр, дуже поширена причина – повітряний фільтр, що просто застряг. Якщо після цих процедур несправність не усунена, необхідно перевірити ущільнення випускного колектора . Перевірте відсутність тріщин, затискання болтів, прокладок на вихлопній системі. Якщо ви не знаходите описаних несправностей, то встановити причину стає все більш складно, і в такому випадку ви повинні йти на технічне обслуговування, в якийсь тих сервіс і розкрити свій турбокомпресор, щоб перевірити радіальний і осьовий зазор ротора, і якщо обертання лопат контактує з тілом компресора, це знос підшипника.

ремонт турбокомпресорів

Неправильна система рециркуляції вихлопних газів двигуна

Цей тип системи призначений для часткового повторного спалювання вихлопних газів для покращення екологічних характеристик двигуна. Система з’єднує випускний колектор та впускний колектор за допомогою електромагнітного клапана (EGR). У разі несправності клапана (електричної або механічної) у вхідному колекторі виникає постійний частковий витік вихлопних газів. Це призводить до зменшення тиску вихлопних газів, яке турбіна повинна обертати до номінального діапазону оборотів, а через надлишковий відпрацьований газ, що повертається у впускний колектор і камеру згоряння, двигун починає «задихатися» і може втратити до 60%.

Несправність вихлопної системи

Надмірне опір у вихлопній системі (заблокований каталізатора несправного або деформованої горщик і т.д.) призводить до зменшення швидкості вихлопних газів , що у свою чергу призводить до зменшення потужності двигуна.

Синій дим та підвищене споживання олії

Поява синього диму пов’язане зі спалюванням олії , причиною якого може бути або витік турбокомпресора, або несправність двигуна.

Перше, що потрібно зробити в цьому випадку – перевірити повітряний фільтр , оскільки будь-який повітряний потік у компресор може стати причиною забруднення олії в турбокомпресорі. Засмічення з будь-якої причини повітрозабірника впливає на всмоктування олії з мастильних підшипників. Якщо така причина не виявлена, перевіряється обертання ротора турбокомпресора та контакт із корпусом .

Іноді можуть виникати витоку олії у вертикальну порожнину турбокомпресора, це може бути пов’язане із забитою олійною лінією або підвищеним тиском картера.

Неправильна система вентиляції картера

Система вентиляції картера призначена для видалення надлишкового тиску в картері через роботу двигуна та газів згоряння, що надходять у детонацію паливно-повітряної суміші. Простіше кажучи, підвищений тиск у картері призводить до неефективної роботи системи мастила, яка безпосередньо впливає на мастило турбонагнітача та пов’язане з цим швидке зношування. Своєчасне усунення несправності, що призводить до збільшення тиску в картері та відновлення експериментальних параметрів у системі мастила, призводить до нормальної роботи турбокомпресора.

ремонт ткр

Шумна робота турбонагнітачів

У разі атипового шуму в роботі турбокомпресора перше, що потрібно зробити, це перевірити всі повітропроводи, що працюють в умовах тиску та з’єднаннях. Якщо виявлено порушення цілісності, необхідно перевірити турбокомпресора на проміжок і обертання ротора турбіни.

Висновок

Всі вищеописані ознаки та несправності можуть бути запобігти шляхом правильного та регулярного обслуговування двигуна та турбокомпресора окремо . Головне – регулярна заміна моторного масла і дотримання деяких правил при роботі з турбодвигунами, таких як належний запуск і прогрів при холодному запуску, дозволяючи турбіні охолодитися на тихій швидкості протягом декількох хвилин до вимкнення двигуна. Частіше перевіряйте герметичність системи під час роботи двигуна, вона займає кілька хвилин і може заощадити дорогий ремонт або заміну турбокомпресора. Недолік масла призводить до передчасного зносу роторних підшипників турбокомпресора, що, у свою чергу, призводить до неправильного обертання і контакту елементів ротора, що обертаються, зі статичними частинами корпусу, що також може призвести до розриву турбіни або валу ротора. Нерегулярне поглинання олії або її мінімальний рівень небажані для двигунів із турбонаддувом. Крім того, надлишок олії в картері не рекомендується. У двох словах, відповідно до рекомендацій виробників автомобілів та масла, які ви використовуєте, настійно рекомендується частіше дивитися під капот і прислухаючись до движка, це може заощадити вам багато грошей.

Ремонт турбокомпресора

Нагадуємо, що непрофесійний ремонт турбокомпресора в домашніх або гаражних умовах, це загрожує ще більшими поломками . Ви можете побачити лише приблизні причини, а саме ремонт ткр та справжню причину поломки, можуть сказати лише фахівці .

Ремонт турбокомпресорів

Компанія Гідро Спец Маркет ремонтує турбокомпресор, всіх видів та типів.
Телефонуйте за телефоном +38 (098) 566-43-77 або залишайте заявку на сайті.

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Петр Павлович

    Брали ткр 50, все хорошо работает

    Петр Павлович