Написать в Viber
Написать в Telegram
,

Ремонт ТНВД Bosch VP44 (Бош ВП44) палисний насос

(1 отзыв клиента)

GNP Bosch VP44 – дизельний паливний насос (PPR) з радіальним поршневим та електронним керуванням. Ремонт насоса Bosch VP44.

Електронний блок (PSG5) розташований у верхній частині насоса та закріплений на ньому за допомогою 8 болтів та захисної алюмінієвої кришки. Реалізація електронного блоку здійснюється у вигляді керамічної гібридної плати, що виливається без електронних компонентів (мікропроцесор, пам’ять та окремі елементи). В основній пам’яті електронного блоку запрограмовано програмне забезпечення для конкретного автомобіля або техніки.

Запрограмувати можна лише один раз, оскільки основна пам’ять не підтримує перепрограмування. Електронний блок (PSG5) має додаткову пам’ять, в якій застосовуються значення калібрування для відповідного насоса . При зміні компонентів додаткову пам’ять можна модернізувати (до 3 разів) для оптимізації процесу упорскування палива. Упорскування керується швидким електромагнітним клапаном. Кількість палива, що вводиться, визначається тривалістю імпульсу, що подається в клапан. Цей керуючий імпульс надсилається електронним блоком управління насоса (PSG5).

Початок упорскування визначається електрогідравлічною лопатою, що складається з електромагнітного клапана, висувного поршня, гідравлічного обмежувача пружин, шайб і т. д. Як правило, змінюючи форму імпульсів на електромагнітний клапан до початку ін’єкції, час упорскування змінюється. Це також залежить від внутрішнього тиску насоса , натягу пружин гідравлічного обмежувача і т.д. Електронний блок керування (PSG5) зв’язується з ECU двигуна через високошвидкісну двопровідну лазню. Кожен насос має протокол зв’язку. Електронний блок керування насоса має функцію самої діагностики, коли виникає помилка, він записується в пам’ять блоку керування і потім помилку можна вважати за допомогою відповідного діагностичного обладнання.

Це дає загальний огляд проблеми та можливі кроки щодо її видалення.

Типи ушкодження ТНВД Bosch VP44

Попри думку, що пошкодження насосів VP44 знаходяться тільки в електронному блоці, механічне пошкодження також є звичайним явищем. Найбільш поширене – зношений поршневий поршень майже завжди супроводжується зношеним / забитим корпусом насоса . Корпус насоса має дросельні канали, які блокуються мікроскопічними металевими частинками (найчастіше зношуються деталі на насосі) та не можуть бути знову видалені/очищені. Корпус має бути замінений на новий корпус.

Іншим загальним пошкодженням механізму насоса є: зношування в області верхнього насоса ( у такому випадку корпус теж повинен бути замінений), зношені ролики та кільце кулачків через погане паливо, зламана гідравлічна головка, загальний знос гідравлічної головки (наприклад у 6-циліндровому насосі Audi 2.5), тримач гідравлічного обмежувача, тріщини/зламані пружини на гідравлічному обмежувачі, блокування внутрішнього клапана тиску і т.д.

На електронному блоці (PSG5) найбільш поширеною помилкою є спалювання кінцевого ступеня, що управляє електромагнітним клапаном кількості палива. Інші відмови – датчик швидкості, датчик температури, джерело живлення, відсутність зв’язку з ЦП тощо.

Діагностика перевірка та ремонт насоса Bosch VP44

Для діагностики та ремонту насоса важливо, щоб у вас було відповідне обладнання. Широка думка про те, що за допомогою всього одного паяльника можна відремонтувати насос , неймовірно помилково і може коштувати вам великих грошей, якщо ви зважитеся на такий крок, це рішення може вилитися в покупку нового насоса .

Наявність спеціального стенду для GNP – обов’язкова умова ремонту, а також наявність програмного та апаратного забезпечення для керування насосом-каністрою. Спочатку зчитується пам’ять для самодіагностики, потім виробляються внутрішні виміри короткого замикання в блоці електроніки, а потім насос встановлений на підставці приводиться в дію. Далі слідує моніторинг корпусу: попередній (за допомогою енкодера), перевірка внутрішнього тиску, заправка в різних режимах роботи. Також потрібно спостерігати за температурою та оборотами.

При демонтажі насоса необхідно використовувати відповідні спеціалізовані інструменти. Можливо потрібна заміна електронного блоку . Це дискретний елемент, який можна замінити на спалений у насосі. Але потрібно дивитися на параметри нового електронного блоку, який ви хочете поставити натомість, оскільки є поширена думка про те, що поточна та вихідна потужність є вирішальними для роботи транзистора на заключній стадії насоса – це не так. У разі неправильно вибраного елемента електронного блоку або поганої установки його в автомобіль чи техніку – він може знову згоріти або працювати з аномаліями (наприклад, він не зможе видавати більше 2000 об/хв), або працювати не довго та зупинятися.

Зважаючи на все сказане в цій статті, ми радимо звернутися з ремонтом насоса до фахівців з необхідним обладнанням і навичками. Гідро Спец Маркет здійснює ремонт VP44 як механічної частини насоса так і електроніки. Здійснюємо дефектування та перевірку на спеціальних стендах. Так ми переконуємось, що насос працює бездоганно. Гарантія на ремонт механіки чи електроніки становить 6 місяців. Запчастини насоса замінюються лише оригінальними та фірмовими запасними частинами Bosch .

Насоси можуть бути надіслані нам будь-якою службою перевезення (переважно ми працюємо з «Нова Пошта»). Настійно рекомендується, щоб насос був відправлений без ремонту. При відправленні тільки електронного блоку (PSG5) на ремонт його буде відремонтовано та протестовано після ремонту на нашому насосі. Це буде говорити про те, що робоча електроніка, але ми не можемо бути впевнені, що коли ви її встановите на насос, то все разом запрацює, тому краще надсилати насос повністю.

Ремонт насоса Бош VP44 в Гідро Спец Маркет

Коли у вас зламався насос і транспортний засіб, техніка або спецтехніка простоює, то в такій ситуації краще зняти насос і відправити його нам. Некваліфіковані спроби ремонту та демонтажу насоса значно ускладнять (або унеможливлять) подальший та належний ремонт .

Це не тільки не врятує вас, але, навпаки, дуже ймовірно, що ви зробите дорожчий ремонт насоса Bosch . Таким чином, якщо у вас є проблема з насосом , найкращим рішенням є його демонтаж та відправка на кваліфікований та апаратний сервіс, наприклад нам у Гідро Спец Маркет. Через кілька днів, після ремонту ви отримаєте ТНВД назад – якісно відремонтований та з гарантією до півроку!

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Шевченко Сергей

    Делал вп 44 ещё год назад, все работает исправно по сей день. Обошлось правда дороговато $1100

    Шевченко Сергей