Написать в Viber
Написать в Telegram
,

Стартер СТ 142 М

(1 отзыв клиента)

СТ142М-3708000 – знято з пр-ва в 2013р.
Двигуни: Д-240, Д-243, Д-245, Д-260 та їх модифікації.
Аналоги: СТ142Е-3708000, стартер AZJ124, стартер 24.3708, стартер 6441.3708, стартер 74.3708.

6 800

Стартер СТ 142 М призначений для установки на трактори МТЗ, або будь-яку іншу техніку, на якій використовується двигуни Д-240, Д-243, Д-245, Д-260. Цей стартер використовувався заводом-виробником тракторів МТЗ як базовий, але кілька років тому був замінений на новішу модель – 24.3708. Стартер СТ-142М має кілька аналогів, які без проблем можна його замінити, серед них такі як стартер 24.3708 (4кВт) – виробництво ЗіТ, стартер (редукторний) 6441.3708 (3,5 кВт; 7,8кг) – виробник ЕЛТРА/ПРАМО, стартер ст-142Е-370800 (12в) -виробник БаТЕ, Магнетон, Юбана.

Номінальна напруга 12В
Потужність 3.5кВт
Двигуни Д-240, Д-243, Д-245, Д-260 та їх модифікації
Кількість зубів шестерні 10
Модуль шестерні 3мм
Діаметр гільзи 133мм
Аналоги СТ142Е-3708000, стартер AZJ124, стартер 24.3708, стартер 6441.3708, стартер 74.3708.

Виробник – БАТЕ;
Застосування – Трактори МТЗ
Напрямок обертання – правий
Вага – 19 кг
Країна виробник стартер ст 142 м – Білорусь

Стартер (англ.  starter , від start  – починати, пускати в хід), основний агрегат пускової системи двигуна, що розкручує його вал до частоти обертання, необхідної для запуску двигуна. Основні вузли стартера – двигун, редуктор, пристрої зчеплення та розчеплення з валом основного двигуна, пусковий пристрій (для стартерів, які не можуть запускатися самостійно, наприклад, бензинових, турбокомпресорних). За принципом роботи стартери поділяються на інерційні, прямої дії та комбіновані. В інерційних стартерах розкручується спочатку маховик, в якому накопичується енергія, що забезпечує прокручування валу основного двигуна при зчепленні його з валом. Стартер прямої дії розкручує безпосередньо вал основного двигуна. Розрізняють стартери електричні , пневматичні, гідравлічні , бензинові, турбостартери.

 

Стартер СТ 142 М складається з електродвигуна постійного струму, механізму приводу та механізму управління. При замиканні контактів замку запалювання по обмотці електромагніту, що втягує, протікає струм, плунжер електромагніта втягується і включається утримуюча обмотка електромагніта. Плунжер електромагніту та з’єднаний з ним важіль переміщає шестерню бендикса. Одночасно плунжер тисне на пластину, яка в момент введення шестерні в зачеплення з вінцем маховика замикає контакти. Струм через замкнуті контакти надходить в обмотку електродвигуна, і якір починає обертатися.

Прийом гідравліки

Для поповнення нашого обмінного фонду на постійній основі ми викуповуємо у фермерів їхні неробочі запчастини. Ви можете повернути частину витрачених на гідравліку коштів, відправивши нам неробочі елементи. Приймаємо: гідроциліндри, НШ, ГУРи, насоси, гідромотори та ТНВД.

Артикул: СТ 142 М Категории: ,
Вес 19 kg

На основе 1 отзыва

5.0 в целом
1
0
0
0
0

Добавить отзыв

  1. Давид

    Все работает исправно

    Давид