В наявності ГУР МТЗ 80, МТЗ-82, МТЗ-50.
Каталожний номер 70-3400020 та 72-3400015
Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові ГУР рульове управління продовжує працювати.
Гідропідсилювач являє собою замкнуту гідравлічну систему: насос, регулятор тиску, бачок із гідравлічною рідиною, золотник, силовий гідроциліндр.
Технічні характеристики ГУР МТЗ 80, МТЗ 82:
Тип насоса живлення ГУР | НШ 10, 32, 50-В-З-Л-У |
Подача насосу | 21л/хв |
Максимальний робочий тиск: | 80+-5 МПа/100+-5 МПа |
розміри: | 820*416*510 мм |
Вага | 70кг |
Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) — автомобільна гідравлічна система, частина кермового механізму, призначена для полегшення управління напрямком руху автомобіля при збереженні необхідного «зворотного зв’язку» і забезпеченні стійкості і однозначності траекторії, що задається.
Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові підсилювача кермо продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає «важчим»). Вперше був застосований у 1950 р. на кар’єрному самоскиді МАЗ-525 . Перший радянський легковий автомобіль оснащений ГУР – автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).
Причини поломки та способи усунення несправностей ГУР МТЗ 80
Існує великий перелік частих поломок гідропідсилювача, які образно поділяють кілька пунктів на кшталт несправності. Нестабільна чи надмірно слабка робота. Посилення гуру відбувається нерівномірно. Причини поломки та способи їх усунення наведені нижче:
- Відчутно ослабле натяг ременя насоса . Усувається натягом ременя до обумовленого становища.
- У системі з’явилося повітря . Спочатку видалити повітря із системи, перевірити натяжку ременя, цілісність трубок та герметичність з’єднань. Затягнути болти кріплень колектора, долити або повністю змінити олію.
- Недостатня кількість масла в баку насоса . Перевіряється рівень олії, необхідну кількість додається після усунення забруднень із кришки.
- Надмірне натягування ланцюга (Зубчасте зачеплення в кермовому механізмі) . Регулюється кермовий механізм до нормалізації натягу ланцюга гвинтом.
- Перевищений витік олії, через те, що вже зносилися ущільнювачі . Потрібна зміна гумок, ущільнень та о-кілець, розбирання всього механізму.
- Зависання клапана насоса (Можливо при різних забрудненнях) . Розбирається насос, після усунення забруднення проводиться зворотне складання.
- Ослаблене натягування гайки завзятого підшипника . Розбирається рульова частина, перевіряється затягування.
- Несправність у самому насосі . Потрібна перевірка насоса, та у разі несправності ремонт насоса або його заміна
Гідро Спец Маркет пропонує також капітальний ремонт ГУР МТЗ-80 , ремонт ГУР а МТЗ-82, ремонт ГУРу МТЗ-50. Наприклад, вартість капремонту цього гуру становить 1300-1500 грн. Діє обмінний фонд – ви надсилаєте ваш гідравлічний вузол у неробочому стані і отримуєте абсолютно новий за невелику доплату. Доставка без передоплати (САТ, Інтайм, Нова Пошта)
Гарантія на гур мтз 80 6 місяців, післягарантійне обслуговування. Оплата при отриманні працюємо з ПДВ.
1 – нижня кришка, 2,14,25,29,41 – кільце ущільнювача, 3 – заглушка, 4 – картер рульового механізму, 5 – поршень рейка, 6 – ущільнювальне розрізне кільце, 7 – гвинт рульового ущільнення, 8 9 – жолоб, 10 – кулька, 11 – поршневе кільце, 12 – проміжна кришка, 13 – упорний кульковий потшипник, 15 – кульковий клапан, 16 – золотник, 17 – корпус зворотного клапана, 18 – пружинна шайба, 2 – верхня кришка, 21 – голчастий потішник, 22, 35 – упорні кільця сальника, 23 – зовнішня ущільнювальна манжета, 24 – бічна кришка, 26 – упорна шайба, 27 – регулювальна шайба, 28, 3 31 – вал сошки, 32 – зливна пробка, 33 – втулка валу сошки, 34, 38 – сальники, 36 – гумова манжета, 39 – реактивна пружина, 40 – реактивний плунжер, 42 настановний гвинт
Степан Иванович –
Прийшов новий добре запакованный дякую
Степан Иванович –
admin –
Дякуємо за відгук!
admin –