В наявності на постійній основі гур К 700 відправки на наступний день після оформлення замовлення. Доставка Нова Пошта, Делівері.
Каталоговий номер | 700А.34.22.000-1, 700А.14.22.000-1, 700.34.22.000-5 |
Вага | 45кг |
Техніка | К-700, К-701 |
Встановлюється на трактори тягового класу 5т на базі К-700 виробництво ВАТ “Кіровець”.
Гідропідсилювач керма призначений для зменшення витрат сил тракториста на керування трактором, а також значного зменшення ударів рульового колеса при русі по нерівній площині. Гідропідсилювач є замкнутою гідравлічною системою:
Насос (з приводом від двигуна автомобіля або електромотора), регулятор тиску у вигляді перепускного клапана, що зливає надлишок витрати насоса повз золотник, бачок з гідравлічною рідиною, який призначений для створення робочого перепаду тисків в гідросистемі ГУРа.
Гідравлічний підсилювач керма (ГУР) — автомобільна гідравлічна система, частина кермового механізму, призначена для полегшення управління напрямком руху автомобіля при збереженні необхідного «зворотного зв’язку» і забезпеченні стійкості і однозначності траекторії, що задається.
Гідропідсилювач керма влаштований так, що при відмові підсилювача кермо продовжує працювати (хоча кермо при цьому стає «важчим»). Вперше був застосований у 1950 р. на кар’єрному самоскиді МАЗ-525 . Перший радянський легковий автомобіль оснащений ГУР – автомобіль вищого класу ЗІЛ-111 (1958 р.).
Крім того, ми пропонуємо ремонт гур до 700 за ціною 2000-3000грн в залежності від стану.
Несправності Гур ов До 701, До 700 та їх причини
До поломок гідропідсилювача керма можуть призвести різні причини та обставини.
– На рульовому колесі поштовхи і віддача – це свідчить про зношеність або слабке натяг приводного ременя;
— Повертання кермового колеса із додатком великих зусиль. Причин може бути кілька. Брудний фільтр бака, низький тиск у насосі Гура, ремінь насоса слабо натягнутий або зношений. У заправному баку мала кількість рідини, наявність повітря у ГУРі;
— Додаток великих зусиль під час швидкого прокручування свідчить також про кілька проблем, які можуть спричинити. Іноді механічна несправність, поломка насоса, зношений або слабко натягнутий ремінь повітря в гідропідсилювачі керма.
– Гідропідсилювач керма працює слабо, нечітко. Це може говорити про нестачу робочої рідини, повітря в гідросистемі. Крім того знос компонентів рульового управління, а також про несправність шин.
— Шуми в роботі гідропідсилювача керма можуть свідчити про скидання рідини у запобіжний клапан. Характеризується свистячим звуком, низькому рівні масла, механічному пошкодженні або повітрі в системі.
Гриша Степанов –
Чинили тут Гур к 701, работает без нареканий
Гриша Степанов –
admin –
Спасибо за доверие!
admin –