В наявності Компресор на МТЗ 80, МТЗ-1221 з каталожним номером А29.01.000, А29.05.000.
Тип | одноциліндровий, головка з пелюстковими клапанами, привід шестерня |
Каталоговий номер | А29.05.000 (заміна А29.01.000, що не випускається) |
Застосування | МТЗ-82, МТЗ-80, МТЗ-892, МТЗ-920, МТЗ-1025, МТЗ-1221 |
Двигуни | Д-240, Д-242, Д-243, Д-245, Д-260.1 |
Частота колінвалу | 1500 об/хв |
Вага | 10кг |
Гарантія | 6 місяців |
Продуктивність | 144 л/хв |
Компресор МТЗ 80 застосовується до системи техніки, з метою збільшити потужність двигуна. Насамперед компресор нагнітає додаткове повітря у робочі циліндри двигуна. Коли збільшується обсяг повітря, тоді й підвищується питома кількість палива, що міститься в паливоповітряній суміші. Відповідно, збільшується обсяг теплової енергії від спалювання палива. Таким чином потужність роботи двигуна здатна підвищитися до 45%.
Компресор (від лат. compressio – стиск) – пристрій для підвищення тиску та переміщення газоподібних речовин у системі.
Компресори безліч варіантів конструкцій і типів, відрізняються за тиском і продуктивністю, видом середовища, що стискається.
Класифікуються за:
- принципу дії (в т. ч. масляний та безмасляний [1] );
- призначенню;
- кінцевого тиску;
- способу відведення теплоти;
- типу приводного двигуна
Цей компресор МТЗ 80 (А29.01.000) є одноциліндровим, поршневого типу, одноступінчастим. Встановлюється зліва на кришці розподілу двигунів Д-240, Д-243, Д-245. Компресор приводиться в дію від шестерні паливного насоса за допомогою проміжної шестерні на провідну шестерню, яка змонтована на колінчастому валу.
У верхній частині компресора А29.01.000 знаходяться всмоктувальний та нагнітальний клапани пластинчастого типу, притиснуті до сідла пружин. Система охолодження компресора – повітряного типу, система змащення – змішаного. Олія з масляної магістралі двигуна надходить трубкою до кришки компресора, а потім через отвір, виконане в ущільнювальному пристрої, надходить у канал колінчастого валу. Через цей же канал мастило підводиться до підшипника шатуна і одночасно трубкою йде до підшипника шестерні проміжної. Інші поверхні тертя змащуються розбризкуванням. Злив олії з компресора здійснюється в піддон двигуна через кришку розподілу.
Робочий цикл компресор МТЗ 80 відбувається в такий спосіб. При двигуні отримує привід колінчастий вал компресора. Рухаючись вгору, поршень стискає повітря, через нагнітальний клапан виштовхується в канал нагнітання, а далі по трубопроводах прямує в повітряний балон. У момент досягнення максимального тиску в балоні (7,5 кгс/см2) відбувається спрацьовування регулятора тиску, що призводить до розвантаження компресора. При цьому повітря в повітряний балон припиняє нагнітатися. При зниженні тиску в пневматичній системі до 6,5 кгс/см2 відбувається повторне спрацювання регулятора тиску та відновлюється надходження повітря, що нагнітається у пневматичну систему трактора.
Игорь Чернныш –
Оперативно доставили!
Игорь Чернныш –