Компанія Гідро Спец Маркет проводить ремонт бензинового турбокомпресора або бензинової турбіни, що використовуються як у звичайних автомобілях, так і у вантажних, а також у будівельній та спеціалізованій техніці. Тривалість ремонту від одного дня до тижня, залежно від нюансів та складності.
Щоб виконати ремонт турбокомпресора ТКР 6 , не достатньо просто знань , тут потрібні великий досвід, оригінальні запчастини, спеціальні навички, а також апаратура високої точності.
Для збереження турбіни у відмінному стані, турбінам потрібна заміна картриджів . Без проблем міняємо картриджі на турбінах.
Робимо динамічне балансування на спеціальних перевірочних стендах у кілька етапів. Після ремонту та складання турбіни проводиться пост-аналіз та чергова фінальна перевірка на стенді . Ремонт перевіряється на якість перед тим, як віддати турбіну клієнту.
Якщо ви хочете заощадити до 50% від ціни турбіни і не купувати, ми робимо заміну картриджа в турбокомпресорі. Гарантія на ремонт складає шість місяців.
Причини поломки турбокомпресора. Ремонт турбокомпресора ТКР 6.
Якщо є підозра на неправильну роботу турбокомпресора, терміново припиняйте його експлуатацію, оскільки продовження роботи може призвести до сумних наслідків.
1. Поломка або пошкодження турбокомпресора від удару.
На крильчатках в турбокомпресорі після удару добре видно пошкодження – причиною можуть бути сторонні предмети, які випадково потрапили до тракту. Якщо ви монтуєте реставрований або новий турбокомпресор, обов’язково перевірте канали, що всмоктують повітря та канали, які відводять вихлопний газ.
Погнуті лопаті не потрібно вирівнювати самостійно , довіртеся професіоналам . Якщо ви спробуєте це зробити самі, то ймовірність поломки складе 100% і більше експлуатувати турбокомпресор не вдасться. Якщо у турбокомпресорі пошкоджена лопата , категорично не рекомендуємо експлуатувати такий агрегат. Погнута холодна крильчатка говорить про те, що в неї точно потрапив сторонній предмет, через тракт двигуна на вході або вхідний тракт. Предмети влучення можуть бути різні. До нас часто звертаються з такими питаннями: що робити якщо в турбокомпресор потрапив болт , у турбокомпресор потрапила гайка , у турбокомпресор потрапила ганчірка , у турбокомпресор потрапив предмет , у турбокомпресор потрапила бруд , ремонт лопаті турбокомпресора .
Якщо гаряча крильчатка теж пошкоджена, це означає з ймовірністю 100%, що деталі двигуна вже зруйновані. Пошкоджено поршень , потрібен ремонт поршня, зламався клапан , потрібен ремонт клапана, могли і пошкодитися сідла клапана , зламався вихлопний колектор , потрібен ремонт.
2. У олію потрапив бруд
Пари тертя турбокомпресора можуть пошкодитися через те, що потрапила олія у брудом чи якимись домішками. Олія може закоксуватися, а пісок та частинки землі та бруду можуть спрацювати для пар як абразив. Тут допоможуть фільтри від відомих виробників або якщо у вас є офіційний постачальник масла, зверніться до нього. Фільтри потрібно завжди міняти. Заміна фільтра завдання не з легких – але це може зробити майстер.
Причини пошкодження турбін через брудну олію:
Фільтри невідомих виробників, або поганої якості, які пропустили бруд та пісок;
При ремонті турбіни потрапили частки піску чи бруду. Це могло статися, коли було здійснено монтаж турбокомпресора або демонтаж турбокомпресора;
Обхідний клапан вийшов з ладу і потребує ремонту. Обхідний клапан знаходиться у масляному фільтрі;
Олія могла закоксуватися і створити якісь самоосвіти, які заважають правильній роботі;
3. Недостатня кількість олії в системі
Може статися і таке, що доступ до олії переривається на довгий чи короткий час. Це обіцяє знос поверхонь, або перегрів пари тертя компресора.
Причин може бути кілька:
Система мастила була попередньо заповнена, але у цей час відбулася заміна турбокомпресора;
Заміна фільтра масляного або заміна самої олії;
Простий довгий час;
Запуск двигуна не є професіоналами, в основному в зимовий або холодний період;
Тиск масла знизився або впав, тому система мастила вийшла з ладу;
В олію може потрапити паливо або антифризу;
Якщо двигун виробив свій ресурс, а ви запустили турбокомпресор – це теж може спричинити такі причини;
Герметик на масляних каналах та на їх фланцях;
Якщо обірвався маслопровід
Рівень олії в піддоні впав або недостатній
4. Турбокомпресор перегрівся або перегрів турбокомпресора
Невелика кількість часу на охолодження турбокомпресора при вимиканні двигуна, або велика температура відпрацьованих газів, все це утворює нагар . Ми рекомендуємо залишати двигун працювати в холосту або холостий хід двигуна для того, щоб він трохи охолонуло. Якщо турбокомпресор працює на високих температурах, це точно призведе до того, що масло закоксувалося і трапилася корозія підшипників або іржа на підшипниках . Пошкодження можуть відбуватися як на підшипнику , так і на ущільненні , а також на валу . Що веде за собою ремонт валу турбокомпресора або буде потрібно заміна ущільнення .
Типові та основні показники на ремонт ткр 6:
Повітряний фільтр засмічився;
Перед тим як вимкнути двигун, не поставили його на холостий хід;
Олія поганої чи низької якості;
Великий інтервал між зміною олії;
Підведення повітря або відведення відпрацьованого газу;
Коли завод виробник не передбачив форсунки або продумав паливний насос;
Паливо поганої чи низької якості, а також некондиційне;
Руйнування турбокомпресора повне або часткове може викликатися причинами, описаними вище. Ще може статися урвище холодної крильчатки , а також урвище гарячої крильчатки , це симптоми руйнування ротора . Шматки ротора можуть зруйнувати равлик, гарячий равлик або холодний равлик , не важливо. У такій ситуації важко визначити справжні причини поломки турбокомпресора або чому він вийшов із ладу.
Несправність або відмови у двигуні , в його системі регулювання наддуву може нести повну руйнацію компресора або турбо компресора.
Турбокомпресори зустрічаються різних марок і типів, але в основному це турбокомпресори компаній:
Alfa Romeo, Abb, Audi, BMW, Borg Warner, BorgWarner Turbo, системи, BR, Turbo, Cat, Chrysler, Citroen, Claas, Cummins, CZ, Strakonice, Daf, Daihatsu, Deutz, Dodge, Fiat, Ford, Garrett, Hitachi , Honda, Honeywell, Hyundai, IHI, Isuzu, Iveco, JCB, Джип, John Deere, Kamaz, Kato, Komatsu, KIA, Lancia, Land, Rover, Liebherr, MAN, Massey Ferguson, Maz, Mazda, Mercedes, Mersedes, Mercedes -Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Penta, Perkins, Peugeot, Porsche, Range Rover, Rajay, Rotomaster, Renault, Saab, Scania, Schwitzer, Seat, Seat Rover, Skoda, SsangYong, Steyr, Subaru, Suzuki, Toyota , Volkswagen, Volvo, VW, КАМАЗ, ККК, 3K, МАЗ, ЗІЛ, ПАЗ, ЛАЗ, ЯМЗ, БАТЕ
Компанія Гідро Спец Маркет проводить ремонт турбокомпресора або ремонт турбокомпресорів . Офіс знаходиться в місті Київ , Харків , Дніпро , Львів , Мелітополь , Запоріжжя , а також працюємо по всій країні Україна. Ви можете замовити в будь – якій точці України відновлення турбокомпресора , ТКР або турбіни та надіслати нам його зручною службою доставки . Ціна буде нижчою, ніж ви звикли, тому що ми не займаємося перекупкою деталей.
Отзывов пока нет.