Гідромуфт Т 150 – вид гідродинамічної передачі. Механізм, що передає обертальний рух від провідного валу до веденого. Агрегат передачі крутного моменту, встановлюється в КПП тракторів Т – 150 та її варіаціях.
Застосування на тракторах Т-150, Т-151, Т-17221, Т-17021, Т-157, Т-150-05-09-25, ХТЗ-181
Гідромуфта (гідромуфта, турбомуфта) – вид гідродинамічної передачі , в якій, на відміну від механічної муфти , відсутній жорсткий кінематичний зв’язок між вхідним і вихідним валом, і, на відміну від гідротрансформатора , відсутній реактор.
Принцип роботи гідромуфту Т 150
Колесо з’єднане з провідним валом називається насосним колесом. Отже колесо, з’єднане з веденим валом, називається турбінним колесом. Насамперед насосне колесо є лопатевим насосом, а турбінне — лопатевим двигуном . Обидва ці колеса знаходяться в одному герметичному корпусі і максимально зближені один з одним, не стикаючись. Рідина при обертанні насосного колеса потрапляє безпосередньо на турбінне колесо, повідомляючи останньому момент, що обертає. На відміну від гідротрансформатора, моменти на насосному та турбінному колесах завжди практично однакові.
Компанія Гідро Спец Маркет пропонує обмінний фонд – ви надсилаєте ваш гідравлічний вузол у неробочому стані і отримуєте готовий за невелику доплату. Крім того, відправка будь-яким вантажоперевізниками САТ, Інтайм, Нова Пошта та інші.
Щербак Микола –
Їздили особисто, для запчастин Т -150 був окремий склад. Дякую, шо дозволили усе роздивитися
Щербак Микола –