В наявності на постійній основі редуктор пускового двигуна МТЗ 80, 82, а також редуктори з будь-якими модифікаціями на техніку ЮМЗ, Т-40, Т-150 та багато інших.
Виробник | Оптима, Україна |
Застосування | МТЗ |
Двигун | Д 240 |
Каталоговий номер | РПД 2.000 |
Гарантія | 12 місяців |
Редуктор пускового двигуна МТЗ 80 призначений для передачі під час запуску обертання від пускового двигуна до дизеля, крім того для автоматичного відключення під, при запуску дизеля. Механізм РПД МТЗ вмонтований у корпус, який за допомогою болтів прикріплений до заднього листа дизеля. Обертання від колінвала ПД через проміжну шестерню на шестерню муфти. Потім шестерня обертається разом із закріпленим на ній барабаном і провідними фрикційними дисками, що входять у прорізи барабана ( в цей час вал редуктора не обертається). За допомогою повідця шестерня включення вводиться в зачеплення з вінцем маховика дизеля і утримується у увімкненому положенні засувками, які притискаються до втулки за рахунок зусилля стиснутих пружин. При плавному переміщенні важеля в положення рухомий упор, ковзаючи виступами нерухомого упору, зміщується вздовж осі вправо і включає муфту. Після включення муфти зчеплення ролики обгінної муфти заклинюються і вал редуктора починає обертатися. Обертання від пускового двигуна передається на маховик дизеля. Коли дизель набере обертів, маховик поведе у себе вал редуктора, обороти якого зростуть. При збільшених обертах валу редуктора обгінна муфта автоматично відключає його від пускового двигуна, що працює. Під дією відцентрових сил, що зросли, грузики-засувки розійдуться. Їхні зачепи зіскочать із виступів втулки. Під дією пружин та штовхача шестерня виходить із зачеплення з вінцем маховика. Редуктор автоматично вимикається від дизеля.
Редуктори будь-якої модифікації на будь-яку техніку з гарантією якості від 6 до 12 місяців
Трактор побудований за традиційною для МТЗ схемою: напіврамна конструкція – кістяк з вузлами силової передачі , розташування двигуна спереду, задні колеса більшого діаметру, передні меншого. Трактор МТЗ-80 має привод тільки на задні колеса, а трактор МТЗ-82 – повний привід.
МТЗ є в декількох модифікаціях, що відрізняються типом і передавальними числами трансмісії, пуском двигуна, «прив’язковими місцями» для навісного та дизайном, а також типом гуми, що використовується, величиною агротехнічного просвіту і потужністю двигуна.
Застосування тракторів МТЗ: можуть використовуватися на роботах та агрегатуються з навісними, напівнавісними, причіпними та стаціонарними машинами. Велика варіативність навісного обладнання представлена над ринком величезною кількістю виробників.
Основне призначення тракторів МТЗ-80 (82) – комплексна механізація вирощування та збирання так званих просапних культур (кукурудза, картопля, соняшник, овочебаштанні та ін).
У 1970-х — 1990-х роках на трактори встановлювалися дизельні двигуни Д-240 із запуском від електростартера або Д-240Л із запуском від бензинового двотактного карбюраторного пускового двигуна. Трактори з двигунами Д-240Л позначалися як МТЗ 80Л та МТЗ 82Л.
Інша сфера застосування – роботи загального призначення. Трактори МТЗ-80 (82), володіючи досить високими для тракторів швидкісними даними, оснащені пневмосистемою та світлосигнальною апаратурою, можуть виконувати значні за обсягом транспортні роботи, успішно конкуруючи у важких дорожніх умовах із вантажними автомобілями.
Янис –
Спасибо, всё подошло
Янис –