Гідро Спец Маркет на постійній основі має новий ГУР Т 40.
Номер за каталогом Т30-3405010-Е
Насамперед гідропідсилювач являє собою замкнуту гідравлічну систему.
Насос (з приводом від двигуна автомобіля або електромотора), регулятор тиску у вигляді перепускного клапана, що зливає надлишок витрати насоса повз золотник. Бачок з гідравлічною рідиною, який призначений для створення робочого перепаду тисків у гідросистемі ГУР Т 40. Іноді при зношуванні зубів сектора та рейки відбувається збільшення люфту штурвала. Допустимим вважається люфт, що не перевищує 25-30 градусів (0,43-0,52 рад) при вимкненому живленні і 0-5 градусів (0,087 рад) при подачі олії.
Двигун | Д 144 |
Каталоговий номер | Т30-3405010-Е |
Вартість капремонту | 1300-1600 |
Вага | 25кг |
Стан, гарантія | Новий, 12 місяців |
Причини поломки ГУР Т 40 та способи їх усунення наведені нижче:
- Відчутно ослабле натяг ременя насоса . Усувається натягом ременя до обумовленого становища.
- У системі з’явилося повітря . Спочатку видалити повітря із системи, перевірити натяжку ременя, цілісність трубок та герметичність з’єднань. Затягнути болти кріплень колектора, долити або повністю змінити олію.
- Недостатня кількість масла в баку насоса . Перевіряється рівень олії, необхідну кількість додається після усунення забруднень із кришки.
- Надмірне натягування ланцюга (Зубчасте зачеплення в кермовому механізмі) . Регулюється кермовий механізм до нормалізації натягу ланцюга гвинтом.
- Перевищений витік олії, через те, що вже зносилися ущільнювачі . Потрібна зміна гумок, ущільнень та о-кілець, розбирання всього механізму.
- Зависання клапана насоса (Можливо при різних забрудненнях) . Розбирається насос, після усунення забруднення проводиться зворотне складання.
- Ослаблене натягування гайки завзятого підшипника . Розбирається рульова частина, перевіряється затягування.
- Несправність у самому насосі . Потрібна перевірка насоса, та у разі несправності ремонт насоса або його заміна
Будова ГУР Т 40:
1 – вал сошки 2, 14 – шарикопідшипники 3, 23 – корпус 4 – регулювальний гвинт 5 – верхня кришка корпусу 6,7 – гайка-ковпачок 8 – гвинт регулювальний 9 – запобіжний клапан 10 – пробка 11 – штифт 12 – пружина – гайки 16 – гайка передня 17 – ущільнення 18 – поршень 19 – пружинна шайба 20 – гайка задня 21 – кришка задня 22 – гвинт гідропідсилювача 24 – пружина золотника 25 – упор 26 – золотник 27 – кришка передня.
Т 40 – трактор, выпуск которого начался в 1961 году и закончился в 1995 году в городе Липецк. Техника используется для: для пахоты, работы с косящим оборудованием или отвальным приспособлением для уборки снега. Иногда осуществления транспортировочных операций и прочих работ, которые составляют профессиональную сельскохозяйственную сферу. На этой спецтехнике несущая коробка передач, ведущий мост – задний, компоновка – полурамная.
Доставка по всей Украине наложенным платежом (САТ, Деливери, Новая Почта), для предприятий счет с НДС.
Віталій –
Прийшло усе нове, дуже дякую
Віталій –
admin –
Дякуємо за відгук!
admin –